برگزاری نشست توجیهی ارزیابان استانی برنامه تعالی مدیریت

تهران (پانا)-نشست توجیهی ارزیابان استانی برنامه تعالی مدیریت با حضور معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در سالن آیت الله هاشمی رفسنجانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۸۳۰۰۷۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نشست توجیهی ارزیابان استانی برنامه تعالی مدیریت

میرضا شفیع پور،معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در این زمینه اظهار داشت: یکی از مولفه های مهم در اجرای صحیح برنامه تعالی مدیریت مدرسه، چگونگی ارزیابی عملکرد مدارس و ابزار مورد استفاده در این فرایند است.

وی در ادامه افزود:با تعیین نحوه ارزیابی انتظار می رود بین کارکنان مدارس، ناظران و مشاوران، ارزیابان و مسئولین راهبری اجرای برنامه، فهم مشترکی ایجاد و روش یکسانی به کار گرفته شود.

شفیع پور،تصریح کرد: تشکیل تیم ارزیابی قوی و مسلط به برنامه تعالی مدیریت مدرسه، باعث تشخیص نقات ضعف و به دنبال آن بهبود عملکرد مدیران مجری این طرح در سال آینده می شود.

در ادامه رسولیان رئیس اداره آموزش دوره اول متوسطه شهرستان های استان تهران از همسوئی نگرش ها، همگرایی عملکردها و دور شدن از خطاهای رایج در ارزیابی های مرسوم به عنوان اهداف برگزاری این نشست تخصصی یاد کرد و گفت: اطلاعات با ارزش حاصل از این ارزیابی ها در برنامه ریزی سال آینده برنامه تعالی استان مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

شایان ذکر است ،تیم ارزیابی برنامه تعالی مدیریت مدرسه با هدف اثربخش نمودن ارزیابی ها، انعکاس نقاط قوت و ضعف و چالش های پیش رو جلسات مستمری را برگزار می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار