نگاهی به وضعیت «روزنامه نگاران و فعالان سیاسی مصر» در شبکه پرس تی وی

تهران (پانا)- برنامه این هفته «آفریقا امروز» (Africa Today) در شبکه پرس تی وی، بازداشت های خودسرانه و بی سابقه روزنامه نگاران و فعالان سیاسی در کشور مصر را مورد بحث و بررسی قرار خواهد داد.

کد مطلب: ۸۳۰۰۵۱
لینک کوتاه کپی شد
نگاهی به وضعیت «روزنامه نگاران و فعالان سیاسی مصر» در شبکه پرس تی وی

به گزارش روابط عمومی شبکه پرس تی وی، در این برنامه ضمن اشاره به انتقادهای اداره حقوق بشر سازمان ملل متحد نسبت به افزایش بی سابقه دستگیری ها و بازداشت مردم، فعالان حقوق بشر، وبلاگ نویسان و روزنامه نگاران در مصر در هفته های اخیر، هشدارهای این نهاد بین المللی درباره مغایرت این وقایع با آزادی بیان و آزادی اجتماعات، مورد بحث قرار می گیرد.

گفت و گو و تبادل نظر پیرامون مباحثی همچون سرکوب های بی سابقه اعتراضات مصر از سوی عبدالفتاح السیسی رییس جمهوری این کشور از سال 2013 تاکنون، جلوگیری وی از فعالیت بسیاری از منتقدان در رسانه ها و اظهار نگرانی سخنگوی سازمان ملل در قبال فراگیر شدن بازداشت های خودسرانه و بدون دلیل در مصر از دیگر بخش های برنامه این هفته «آفریقا امروز» است.
این برنامه به بررسی وضعیت شخصیت های بازداشت شده و دلایل بازداشت آنها، اهداف السیسی از این حجم دستگیری ها و احتمال بروز درگیری های بیشتر در پی این اتفاقات خواهد پرداخت.
«آفریقا امروز» به تهیه کنندگی متیو ریچاردسون و با اجرای وویسوا ناگوبونگوانا، سه شنبه 29 خرداد ساعت 05:00 به مدت 25 دقیقه روی آنتن شبکه پرس تی وی پخش خواهد رفت و تکرار آن، چهارشنبه ساعت 00:03 بامداد، پنجشنبه ساعت 12:00 ، جمعه ساعت 10:00 و شنبه ساعت 18:00 پخش خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار