مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک تبریز: ترغیب و تشویق دانش آموزان نخبه از اصلی ترین اهداف ماست

تبریز (پانا)- مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک تبریز گفت: یکی از اصلی ترین وظایف ما ترغیب ، تشویق و حمایت از دانش آموزان نخبه است که باید نهایت تلاش خود را برای هموار کردن راه موفقیت ایشان به انجام برسانیم .

کد مطلب: ۸۳۰۰۳۲
لینک کوتاه کپی شد
مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک تبریز: ترغیب و تشویق دانش آموزان نخبه از اصلی ترین  اهداف ماست

اولین جلسه هیات رئیسه شورای دانش آموزی ناحیه یک تبریز با حضور علی لطف الله پور مدیر آموزش و پرورش ناحیه به جهت هماهنگی برای پیشبرد اهداف شورای دانش آموزی و هماهنگی برای ارتقا سطح کیفی برنامه های در نظر گرفته شده برای این تشکل برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک تبریز در این جلسه ضمن اشاره به راهبرد ها و اهداف اصلی شورای دانش آموزی، به بیان انتظارات ناحیه از اعضای این تشکل پرداخت و عنوان کرد : مهم ترین لازمه پیشرفت شما در تمامی مراحل تحصیل و زندگی مطالعه است و مطالعه شما را به تفکر، تامل و تعقل وا می دارد و اصلی ترین عامل در موفقیت انسان است.

وی افزود: تصمیم بگیرید متفاوت زندگی کنید و تلاش کنید واقعیت خودتان را بشناسید و نسخه کپی شده ای از دیگران نباشید به دنبال راهی برای یافتن تفاوت خود بوده و کارهایی انجام دهید که کسی جز خودتان قادر به انجام آن ها نیست.

لطف الله پور ادامه داد: توانایی های منحصر به فرد شما به عینه قابل مشاهده است و با توجه به اعتمادی که به شما و استعداد هایتان داریم اداره یک روزه آموزش و پرورش ناحیه یک را به شما خواهیم سپرد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک تبریز به اهمیت حمایت از نخبه های علمی و فرهنگی هنری اشاره کرد و تاکید کرد: اصلی ترین وظیفه ما و شما ترغیب ، تشویق و حمایت از دانش آموزان نخبه است که باید نهایت تلاش خود را برای هموار کردن راه موفقیت این عزیزان به انجام برسانیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار