معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش آذربایجان غربی به پانا خبر داد:

63 آموزشگاه و 605 اتاق آماده اسکان تابستانی فرهنگیان در آذربایجان غربی است

ارومیه (پانا) - معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش آذربایجان غربی از آغاز طرح اسکان موقت فرهنگیان ویژه تابستان 97 در 63 آموزشگاه و 605 اتاق خبر داد.

کد مطلب: ۸۳۰۰۱۶
لینک کوتاه کپی شد
63 آموزشگاه و 605 اتاق آماده اسکان تابستانی فرهنگیان در آذربایجان غربی است

«بهرام صمدی»در گفت و گو با پانا با اعلام این خبر اظهار کرد: ستاد اسکان فرهنگیان استان ویژه تابستان 97 همزمان با سراسر کشور، از 25 خرداد اقدام به پذیرش می کند و این فرآیند تا 15 شهریور ادامه خواهد داشت.

این مقام مسئول گفت: پذیرش فرهنگیان محترم در 16 منطقه از توابع استان آذربایجان غربی شامل شهرستان های ارومیه به میزبانی ناحیه یک، مهاباد، خوی، ماکو، میاندوآب، شوط، چالدران، چایپاره، پلدشت، سردشت، پیرانشهر، بوکان، تکاب، خوی، سلماس و شاهین دژ صورد می پذیرد.

صمدی با بیان اینکه تعداد 63 آموزشگاه با 605 اتاق برای این منظور در نظر گرفته شده است، ادامه داد: از این تعداد، 201 باب اتاق بصورت ویژه و تعداد 358 باب اتاق بصورت رتبه الف و تعداد 46 باب اتاق به صورت رتبه ب تجهیز و آماده سازی شده است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: امسال 272 نفر به عنوان عوامل اجرایی در طرح ستاد اسکان فرهنگیان ویژه تابستان فعالیت می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار