بررسی وضعیت روحی دانش آموزان زلزله زده ادامه یابد
معاون سیاسی، امنیتی استانداری کرمانشاه در نشستی با حضور مدیرکل آموزش و پرورش به بررسی مسائل و مشکلات دوره ابتدایی پرداخت .
به گزارش خبرنگارپانا کرمانشاه،نشست بررسی مسائل روحی-روانی دانش آموزان زلزله زده در استانداری کرمانشاه تشکیل شد.
محمد ابراهیم الهی تبار ضمن برشمردن بخشی از اقدامات که برای کودکان آسیبپذیر این مناطق صورت گرفته، گفت: آموزش کودکان باید حتما با آموزش اولیای آنها همراه باشد و تربیت کودکان بدون آموزش اولیای آنان ناقص خواهد بود.
وی افزود: عزم ملی و همگانی همهی دستگاههای دولتی بر آن است که کودکان مناطق زلزله زده، وضعیت روحی و روانی مناسبی داشته باشند.
در این نشست مدیر کل آموزش و پرورش کرمانشاه گزارشی از اقدامات انجام شده این اداره کل را در راستای بهبود وضعیت روحی و روانی دانش آموزان مناطق زلزله زده، ارائه کرد.
مجید یزدان پناه در ادامه جهت رسیدن مطلوبتر به اهداف مورد نظر در خصوص یاری رسانیدن به دانشآموزان زلزلهزده، راهکارهایی ارائه کرد که می توان از آن جمله به اجرای طرح مشارکت اجتماعی دانشآموزان با کاهش استرس ترس از زلزله، ایجاد پایگاه ثابت در مراکز زلزلهزده به منظور ارائه خدمات روانشناختی و همچنین ایجاد پایگاههایی ثابت برای بهره بردای از مراکز پیشدبستانی اشاره کرد.
گفتنی است در این نشست برخی از مدیران ادارات استان حضور داشتند.
ارسال دیدگاه