جلسه شورای هماهنگی برنامه ریزی کانون های فرهنگی باشعار هر دانش آموز یک مهارت برگزارشد

خرم آباد (پانا) _ اولین جلسه شورای هماهنگی برنامه ریزی کانون های فرهنگی و تربیتی با رویکرد مهارت‌آموزی و شعار هر دانش آموز یک مهارت با حضور اعضا ، در دفتر مدیر کل آموزش و پرورش لرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۲۹۹۷۴
لینک کوتاه کپی شد
جلسه شورای هماهنگی برنامه ریزی کانون های فرهنگی باشعار هر دانش آموز یک مهارت برگزارشد

مدیر کل آموزش وپرورش استان در این جلسه در سخنانی ضمن پر اهمیت خواندن اوقات فراغت دانش آموزان گفت: با شروع فصل تابستان بخشی از دستگاه‌های اجرایی خود را مشمول رسیدگی به اوقات فراغت دانش‌آموزان می دانند و این در نوع خود یک آسیب است زیرا متولی اصلی در بحث اوقات فراغت دانش آموزان، آموزش و پرورش است .

زینی وند مقدم با اشاره به اینکه اگر دستگاه‌های دیگر بخواهند در این زمینه مشارکت داشته باشند بهتر است امکانات، نیروها و تجهیزات خود را در اختیار آموزش و پرورش قرار دهند ،گفت :برنامه ریزی برای اوقات فراغت لازم است در چارچوب یک برنامه منظم ، هدفمند و با توجه به مدرسه محوری و سند تحول بنیادین باشد .


زینی وند مقدم با اشاره به اینکه بهترین فرصت برای استعدادیابی دانش آموزان در رشته های مختلف هنری ، ورزشی و ... فصل تابستان است، گفت : برای جذب حداکثری لازم است برنامه های اوقات فراغت با توجه به نیازهای مخاطبین که اکثرا کودک و نوجوان هستند طراحی شود.


وی تصریح کرد اگر برنامه ای خوب ، غنی و ارزشمند داشته باشیم، هم در کشف استعدادها موفق خواهیم بود و هم می توانیم از بروز آسیب های اجتماعی جلوگیری کنیم .

در ادامه این جلسه معاونین پرورشی ، تربیت بدنی و روسای ادارات مرتبط با اوقات فراغت سخنانی را در این زمینه ابراز کردند و به ارائه گزارشی از حوزه کاری خود در این مورد پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار