معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری خبرداد

روستائیان ۳ ماهه تا ۳۰۰ میلیون تومان وام می‎گیرند

تهران (پانا)- معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری می‌گوید بروکراسی در مسیر اشتغال روستایی بسیار کاهش یافته است و فرد متقاضی طی ۲.۵ تا ۳ ماه می‌تواند برای اشتغال پایدار تسهیلات لازم دریافت کند.

کد مطلب: ۸۲۹۹۶۵
لینک کوتاه کپی شد
روستائیان ۳ ماهه تا ۳۰۰ میلیون تومان وام می‎گیرند

به گزارش تسنیم،‌ سید ابوالفضل رضوی گفت: پارسال 161 هزار شغل روستایی ایجاد کردیم اما امسال مطمئنیم که آمار اشتغال به 300 هزار خواهد رسید.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری افزود: در مشاغل نوآورانه و جدید مثل کشت گلخانه‌ای تا 300 میلیون تومان و حتی بیشتر هم سرانه اشتغال پرداخت می‌شود.

رضوی گفت: طبق قانون برنامه ششم سالانه باید 384 هزار شغل ایجاد کنیم که برای این میزان اشتغال به 19 هزار میلیارد تومان باید اختصاص یابد.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری افزود: بدون مشارکت مردمی هیچ کاری موفقیت‌آمیز نخواهد بود و در زمینه اشتغال پایدار روستایی هم نیاز به مشارکت مردم و فرهنگ‌سازی داریم.

رضوی گفت: برای هر روستا متناسب با شرایط و پتانسیل خودش رسته شغلی ایجاد کرده‌ایم.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری افزود: در ایجاد اشتغال روستایی به دنبال ایجاد شغل پایدار و افزایش ثروت ملی هستیم از این رو به رسته‌هایی پرداخته‌ایم که سوددهی و نوآوری داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار