تجلیل از برگزیدگان جشنواره استانی نوجوان خوارزمی قم

قم (پانا)- معاون آموزش متوسطه استان گفت:موفقیت زمانی حاصل می شود که دانش آموزان علاوه بر مهارت علمی، مهارت های دست ورزی و خلاقانه را نیز فرا گیرند.

کد مطلب: ۸۲۹۹۲۶
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از برگزیدگان جشنواره استانی نوجوان خوارزمی قم

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش قم در مراسم تجلیل از برگزدیدگان مرحله استانی جشنواره نوجوان خوارزمی با بیان اینکه از جرقه های کوچک می توان استعدادهای بالقوه دانش آموزان مستعد را شناسایی و شکوفا کرد، اظهار کرد: هر نوع پیشرفت در جامعه حاصل ذهن دانشمندان و هنرمندان آن جامعه است و دانش آموزان نیز با بلند نظری و همت والا می توانند جزو دانشمندان و هنرمندان آینده کشور شوند.

علیرضا یاری گفت: جشنواره امسال هم از لحاظ کمی و کیفی پیشرفت قابل ملاحظه ای نسبت به سال های قبل داشت که نشان می دهد این جشنواره در بین همکاران و دانش آموزان جایگاه خود را پیدا کرده است.

وی افزود:پژوهش سراهای استان و خانه علوم با حضور همکاران متخصص و دستگاه ها و تجهیزات خاص در اختیار شماست و حاضر هستند از همه لحاظ کمک های تخصصی را به مراجعان انجام دهند.

یاری تصریح کرد:موفقیت زمانی حاصل می شود که دانش آموزانعلاوه بر مهارت علمی، مهارت های دست ورزی و خلاقانه را نیز فرا گیرند.

معاون آموزش متوسطه استان با بیان اینکه این جشنواره در چهار مرحله آموزشگاهی،‌ شهرستانی،‌ استانی و کشوری برگزار می شود، اعلام کرد: در مرحله آموزشگاهی هشتاد هزار نفر برنامه از دانش آموزان استان در این جشنواره شرکت کرده اند که این آمار نشان دهنده اینست خیلی از دانش آموزان در بیش از یک رشته شرکت کرده اند.

وی در پایان ابراز امیداوری کرد و گفت: کلیه شرکت کنندگان در مرحله کشوری این مسابقات در سال قبل بین نفرات برگزیده بوده اند و امیدواریم این موفقیت را با نفرات بیشتر تکرار کنیم.

یادآور می شود در پایان جلسه از برگزیدگان مرحله استانی و مدیران واحدهای آموزشی و رابطین طرح تجلیل بعمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار