اجرای طرح تربیتی امین برای هفتمین سال متوالی در مدارس قم

قم (پانا)- در راستای همکاری های حوزه های علمیه و آموزش و پرورش و به منظور استفاده از ظرفیت های نهادهای حوزوی در انجام فعالیت های دینی،تربیتی و فرهنگی در مدارس، برای هفتمین سال متوالی طرح تربیتی امین در تعدادی از مدارس استان اجرا می شود.

کد مطلب: ۸۲۹۹۱۷
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح تربیتی امین برای هفتمین سال متوالی در مدارس قم

مهدی خادمی جمکرانی رئیس اداره امور تربیتی آموزش و پرورش استان قم از برگزاری هفتمین دوره طرح تربیتی امین در مدارس استان قم خبر داد.

خادمی ضمن ثمر بخش شمردن حضور روحانیون درون مدارس اظهار داشت: یکی از اهداف حضور طلاب در مدارس، شکل گیری عمیق باور های اعتقادی و دینی به صورت تئوری و عملیاتی می باشد.

وی بیان داشت: از جمله اهداف حضور روحانیون طرح تربیتی امین در مدارس فعالیت های دینی،تربیتی و فرهنگی ،پاسخگویی به سوالات دینی و شبهات دانش آموزان، تبلیغ چهره به چهره،مشاوره مذهبی و خانوادگی و ... میباشد.

رئیس اداره امور تربیتی استان قم گفت: در این طرح که با همکاری معاونت تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه علمیه استان برگزار می شود یکی از مبلغین حوزه با حضور در مدارس به اجرای شاخص های فرهنگی تربیتی14گانه ای که توسط کارشناسان آموزش و پرورش و حوزه علمیه تهیه شده می پردازد.

خادمی در پایان خاطر نشان کرد: مدارس متقاضی می توانند فرم درخواست اجرای طرح را تکمیل و تا تاریخ1397/4/5 به اداره امور تربیتی استان تحویل دهند. با توجه به استقبال بسیار زیاد مدارس و خانواده ها از این طرح، پس از بررسی فرم های ارسالی به اداره امور تربیتی ،تعدادی از مدارس انتخاب و این طرح در سال تحصیلی98-1397 در این مدارس اجرا خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار