رئیس اداره زکات استان یزد گفت:

جمع آوری بیش از 300میلیون زکات فطره در استان یزد

یزد (پانا) - رئیس اداره زکات استان یزد با اشاره به عید سعید فطر و جمع آوری زکات فطره گفت: تا کنون بیش از 300میلیون زکات فطره در سطح استان جمع اوری شده است.

کد مطلب: ۸۲۹۹۰۱
لینک کوتاه کپی شد
جمع آوری بیش از 300میلیون زکات فطره در استان یزد

"سیدابوالفضل امام" رئیس اداره زکات استان یزد با اشاره به پایگاه های جمع آوری زکات فطره گفت: 380پایگاه و 420صندوق در مساجد استان پخش شده است که توانسته ایم تا کنون 300 میلیون تومان از زکات فطره , کفاره مردم را جمع آوری کنیم.

سید ابوالفضل امام با اشاره به رویکرد کمیته امداد در بهره‌گیری از شیوه‌های نوین و الکترونیکی برای جمع آوری زکات فطره و کفاره مردم دارالعباده گفت: راه های پرداخت زکات فطره و کفاره از طریق اپلیکیشن ثنا، عابر بانک ها، پایگاه های خود کمیته امداد و کدهای USSD بوده است

رئیس اداره زکات استان بیان داشت: پایگاه های ما در استان برای جمع آوری زکات فطره مردم از شب عید سعید فطر کار خود را آغاز کردند و تا پایان شب عید فطر ادامه داشت و از آن پس کار شمارش زکات و کفاره مردم آغاز شد که تا کنون مقداری از آن شمارش شده است و مقدار دیگر از شهرستان ها باقی مانده است.

وی افزود: فطریه جمع‌آوری‌شده در جهت رفع سوءتغذیه کودکان، کمک‌هزینه تحصیلی، تأمین هزینه درمان و جهیزیه، تأمین مسکن فقرا و مساکین، کمک به محتاجین در تأمین معیشت و ... هزینه می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار