مدیر هسته گزینش آموزش و پرورش فارس :

حضور نیروی انسانی بدون تأییدیه گزینش در مدارس غیر دولتی، ممنوع و غیر قانونی است

شیراز (پانا) - مدیر هسته گزینش آموزش و پرورش فارس گفت: مدارس و مراکز غیر دولتی آموزش و پرورش فارس،برای معرفی نیروهای خود به گزینش استان تا 16تیرماه 97 فرصت دارند .

کد مطلب: ۸۲۹۸۹۲
لینک کوتاه کپی شد
حضور نیروی انسانی بدون تأییدیه گزینش در مدارس غیر دولتی، ممنوع و غیر قانونی است

مدیر هسته گزینش آموزش و پرورش فارس خطاب به مؤسسان مدارس و مراکز غیردولتی وابسته به این نهاد گفت: به کارگیری نیروی انسانی بدون تأییدیه گزینش در اینگونه مراکز و مدارس وجاهت قانونی ندارد و هسته گزینش مطابق ماده 35دستورالعمل ضوابط و معیارهای حاکم بر گزینش، متخلف یا متخلفین را به هیأت بدوی رسیدگی به تخلفات اداری معرفی خواهد کرد.

محمد صابری گفت: شیوه نامه معرفی نیروهای شاغل در مراکز غیر دولتی آموزش و پرورش، به ادارات سراسر استان ارسال شد و مدارس و مراکز غیر دولتی تا 16تیرماه برای معرفی نیروهای خود به گزینش فرصت دارند.

وی افزود: چنانچه فردی جذب نشد و یا همکاری وی به هر دلیلی متوقف شد، مؤسسان مدارس و مراکز غیردولتی باید ضمن اعلام دلیل قطع همکاری فرد مورد نظر، فوری مراتب را به صورت کتبی و محرمانه از طریق کارشناسی غیردولتی اداره خود به هسته گزینش اطلاع دهند.

صابری با بیان اینکه "سال گذشته حدود 2500 نفر برای اشتغال در مراکز غیر دولتی مجوز گزینش دریافت کردند" گفت: انتظار می رود با تلاش و مساعی همکاران محترم و مسؤولین ذیربط، شاهد جذب افراد مؤمن، متعهد،کارآمد و متخصص در دستگاه تعلیم و تربیت بوده و در مسیر توسعه پایدار میهن اسلامی گام های مؤثری برداریم.

مدیر هسته گزینش آموزش و پرورش فارس تصریح کرد: مؤسسان مدارس و مراکز غیردولتی موظفند ضوابط گزینش را در انتخاب و معرفی کارکنان و مدرسان مدنظر قرار داده و افرادی را انتخاب و معرفی نمایند که با توجه به ضوابط ذکر شده شرایط لازم را دارا باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار