تشکیل پرونده قضایی برای ساختمان در معرض تخریب احمدآباد مستوفی

اسلامشهر (پانا) - دادستان عمومی و انقلاب اسلامشهر گفت: برای احقاق حقوق عامه ساختمان 24 واحدی در احمدآبادمستوفی که در حال نشست بود، تخلیه و پرونده قضایی برای افراد متخلف تشکیل شد .

کد مطلب: ۸۲۹۸۷۸
لینک کوتاه کپی شد
تشکیل پرونده قضایی برای  ساختمان در معرض تخریب  احمدآباد مستوفی

اسدی مقدم، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اسلامشهر، در سخنانی ضمن اشاره به حمایت از حقوق عامه در بحث ساختمان های در معرض خطر ریزش بیان کرد: طی گزارشاتی که ازماه های قبل اعلام شده بود، ساختمانی در احمدآباد مستوفی در حال نشست است ، با ورود مدعی العموم و با همکاری ادارات مربوطه این ساختمان ۲۴ واحدی تخلیه شد.
وی در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر پرونده قضایی تشکیل شده و در حال پیگیری است، افزود: برای افراد متخلف، مهندسین ناظر شهرداری، مالکین و کسانی که در این امر مقصر بودند پرونده تشکیل و مطابق قانون برخورد خواهد شد و ساختمان مذکور نیز برای استحکام یا تخریب توسط شهرداری در حال بررسی و صدور قرار کارشناسی است.
اسدی مقدم بیان کرد: مردم در اماکنی که شهرداری برای آن ها تعبیه کرده ،اسکان داده شدند و این ساختمان بعد از نظر کارشناسی شهرداری مبنی بر قابل استفاده بودن یا نبودن تخریب یا بازسازی می شود که بعد از رفع خطرات ساختمان مالکین می توانند به واحد های خود بازگردند.

/خبرنگار:ریحانه فتحی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار