محسن حسن زاده مدیر روابط عمومی مرکز هنرهای نمایشی شد

تهران (پانا) -محسن حسن زاده به عنوان مدیرروابط عمومی و علی ایزدی به عنوان مدیر طرح و برنامه اداره کل هنرهای نمایشی منصوب شدند.

کد مطلب: ۸۲۹۷۸۶
لینک کوتاه کپی شد
محسن حسن زاده مدیر روابط عمومی مرکز هنرهای نمایشی شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی ، در دو حکم جداگانه از سوی مدیرکل هنرهای نمایشی محسن حسن زاده به عنوان مدیرروابط عمومی و علی ایزدی به عنوان مدیر طرح و برنامه اداره کل هنرهای نمایشی منصوب شدند.

علی ایزدی فوق لیسانس کارگردانی و دکترای فلسفه فرهنگ در گرایش سینما و تئاتر به عنوان مدیر طرح و برنامه اداره کل هنرهای نمایشی و به جای حسین موذن مدیر پیشین این واحد منصوب شد.

ایزدی دبیری اولین جشنواره ملی نمایشنامه نویسی ، مدیریت بنیاد ادبیات نمایشی ایران ، کارشناس مسئول هماهنگی تئاتر استان ها و مسئول برگزاری سومین دوره جشنواره تئاتر فجر استانی را در سابقه فعالیت خود دارد. تالیف کتب و مقالات متعدد در حوزه تئاتر و سینما و داوری جشنواره های تئاتر استانی و منطقه ای و کارگردانی بیش از 23 اثر نمایشی تا سال 83 از جمله فعالیت های او به شمار می روند.

محسن حسن زاده نویسنده و کارگردان تئاتر نیز به عنوان مدیر روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی معرفی شده است. کیوان نخعی نویسنده ، کارگردان و منتقد تئاتر از سال 94 در این سمت حضور داشت که با کناره گیری او محسن حسن زاده مدیریت روابط عمومی این اداره کل را بر عهده گرفت.

محسن حسن‌زاده دارای مدرک کارشناسی ارشد کارگردانی تئاتر از دانشگاه تربیت مدرس است. مدیریت روابط عمومی تئاتر شهر، مدیر اجرایی و روابط عمومی تماشاخانه سنگلج، مسئول ارتباط با رسانه‌های معاونت امور هنری،عضویت در هیئت امناء و بازرس انجمن نمایش قم، عضویت در هیئت امنای دفتر تئاتر تجربی دانشگاه تهران رادر کارنامه دارد و هم اکنون عضو هیئت مدیره انجمن منتقدان، نویسندگان و پژوهشگران خانه تئاتر است.وی به عنوان منتقد در برنامه‌های مختلف رادیویی از جمله هفت اقلیم، صدای صحنه، قاب کلمات و... حضور داشته و به عنوان روزنامه‌نگار و منتقد با روزنامه‌های همشهری، اطلاعات، اعتماد، امتیاز، روزگار، سایت ایران تئاتر و... همکاری داشته است.

او علاوه بر سابقه ی تدریس، بازی و کارگردانی بیش از 20 نمایش، کارگردانی افتتاحیه سی و ششمین جشنواره بین المللی تئاترفجر و اختتامیه پنجمین و ششمین جشنواره تئاترشهر را در کارنامه دارد. وی همچنین در سی‌و‌دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به عنوان کارگردان برگزیده بخش مسابقه تئاتر ایران شناخته شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار