رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران در گفت‌‌وگو با پانا خبر داد

پیمانکاران شهرداری موظف به استانداردسازی وسایل بازی در پارک‌های تهران هستند

تهران (پانا) - رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران می‌گوید پیمانکاران شهرداری موظفند استاندارد لازم در پارک‌های شهر تهران را رعایت کنند و اگر خلاف این ملاحظه شودپیمانکار باید پاسخگو باشد.

کد مطلب: ۸۲۹۷۵۵
لینک کوتاه کپی شد
پیمانکاران شهرداری موظف به استانداردسازی وسایل بازی در پارک‌های تهران هستند

زهرا صدراعظم نوری در گفت‌وگو با پانا درباره ایمنی و استانداردسازی وسایل بازی در پارک‌های تهران برای جلوگیری از بروز حوادث برای کودکان گفت: طبق مفاد قرارداد شهرداری با پیمانکار، پیمانکاران موظفند، استاندارد لازم را رعایت کنند و از تجهیزاتی استفاده کنند که استاندارد باشد و علاوه بر این مناطق شهرداری نیز باید بر فعالیت‌های پیمانکاران نظارت داشته باشند و اگر اتفاقی بیفتد، باید مجازات لازم اتخاذ شود و اگر اتخاذ نشود تخلف شده است.

رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران افزود: در شهرداری تهران، اداره‌کل سلامت شهرداری، شرکت شهر سالم و مدیریت محیط زیست و توسعه پایدار با توجه به استانداردهای (HSE یا بهداشت ایمنی)، محیط‌های عمومی، شهروندان و کارکنان شهرداری بررسی می‌کنند.

صدراعظم نوری گفت: شرکت شهر سالم قراردادهایی با 5 دانشگاه تهران منعقد کرده است که طبق آن هر دانشگاه، منطقه‌ای را از نظر (HSE یا بهداشت، ایمنی و محیط زیست) بررسی کرده و گزارش آن ارائه شده است. از طرفی کمیته ایمنی شورای شهر تهران نیز این موضوع را دنبال خواهد کرد چرا که معتقدیم امکانات شهر تهران باید ایمن باشد و نباید با رعایت نکردن استاندارد، شادی مردم به اندوه و صدمه تبدیل شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار