جام جهانی 2018؛ وقت اضافه شروع جام را برای ایران رویایی کرد

تهران (پانا) - دیدار اول تیم ملی ایران در جام جهانی 2018 مقابل مراکش با پیروزی به پایان رسید.

کد مطلب: ۸۲۹۷۲۰
لینک کوتاه کپی شد
جام جهانی 2018؛ وقت اضافه شروع جام را برای ایران رویایی کرد

روز دوم هفته اول جام جهانی 2018 به میزبانی روسیه با برگزاری یک بازی از گروه دو ادامه پیدا کرد و تیم ملی فوتبال ایران در اولین دیدار خود در ورزشگاه سنت پترزبورگ مقابل تیم ملی مراکش به میدان رفت.

نیمه اول بازی با حمله‌های خطرناک مراکشی‌ها آغاز شد، بیست دقیقه اول بازی کاملا بازی در اختیار این تیم آفریقایی بود و اگر درخشش علیرضا بیرانوند و البته خوش‌شانسی کارلوس کی‌روش نبود در همان دقایق ابتدایی دروازه ایران باز شده بود. اما به مرور تیم ملی ایران توانست خودش را در زمین پیدا کند و کمی بهتر از دقایق قبل باشد و حمله‌هایی روی دروزاه قهرمان آفریقا داشته باشد.

ریخته شدن ترس بازیکنان ایران می‌توانست نیمه اول را با گل تمام کند اما بهترین موقعیت بازی در دقیقه 42 از دست رفت؛ پاس فوق‌العاده علیرضا جهانبخش به سردار آزمون باعث شد تا این مهاجم ایرانی تک به تک شود اما بی‌دقتی و درخشش گلر مراکش مانع از باز شدن دروازه شد و بازی در نیمه اول بدون گل تمام شود.

در نیمه دوم جریان بازی کمی متعادل‌تر از نیمه اول شد و بیشتر زمان بازی توپ در میانه میدان قرار داشت تا بازی روی تک موقعیت‌ها قرار بگیرد. بحران مصدومیت یکی از مهمترین اتفاق‌هایی بود که در دقایق پایانی برای ایران رخ داد. ابتدا امید ابراهیمی و سپس علیرضا جهانبخش به اجیار از زمین خارج شدند. اما در وقت اضافه یک ضربه کاشته و ارسال حاج‌صفی باعث شد تا مدافع مراکش به اشتباه دروازه خود را باز کند و بازی با برد یک بر صفر تمام شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار