کی‌روش: دیدار با مراکش رویایی خواهد بود؛ با شجاعت حمله خواهیم کرد

تهران (پانا) – سرمربی تیم ملی فوتبال ایران از تلاش تیمش برای پیروزی در اولین بازی جام جهانی سخن گفت.

کد مطلب: ۸۲۹۶۵۱
لینک کوتاه کپی شد
کی‌روش: دیدار با مراکش رویایی خواهد بود؛ با شجاعت حمله خواهیم کرد

تیم ملی فوتبال ایران فردا شب باید در اولین دیدارش از جام جهانی به مصاف مراکش برود.

کارلوس کی‌روش پیش از این دیدار با حضور در نشست خبری پاسخگوی سوال خبرنگاران بود و در ابتدا پس از اینکه از حضور دوباره در جام جهانی ابراز خوشحالی کرد درباره دیدار با مراکش گفت: بازیکنان ما برای حضور در اولین دیدار جام بسیار هیجان‌زده هستند و ما برای این بازی که یک دیدار رویایی است آماده شده‌ایم. ما می‌دانیم که هر دو تیم برای برد و به زمین خواهند آمد و ما هم ماموریتمان این است که با سه امتیاز زمین را ترک کنم.

وی درباره تاثیر برد در دیدار اول روی تیم‌ها گفت: ما به خوبی می‌دانیم که اگر در بازی اول موفق به پیروزی شویم برای بازی‌های بعد انگیزه بیشتری پیدا خواهیم کرد و برای همین موضوع فردا با یک بازی شجاعانه و تهاجمی وارد زمین خواهیم شد.

کی‌روش درباره شانس‌های صعود از گروه گفت: اسپانیا، پرتغال و مراکش به علت اینکه تجربه بیشتری دارند و بازیکنان آنها در تیم‌ها معتبر اروپایی حضور دارند شانس بیشتری برای صعود دارند. اما تحمل این را ندارم که بگویند ایران شانس صعود ندارد و توانایی ما را زیر سوال ببرد. ما به روسیه آمده‌ایم تا با بهترین‌ها رقابت کنیم و امیدوارم خدا کمک کند تا جشن بگیریم.

سرمربی تیم ملی ایران در پاسخ به سوالی درباره نقش تحریم‌ها در کار تیم ملی اینگونه پاسخ داد: از زمانی که در ایران حضور دارم اجازه نداده‌ایم مشکلات تبدیل به بهانه‌ای برای نتیجه نگرفتن باشد و سعی کرده‌ایم از آنها بعنوان یک فرصت استفاده می‌کنیم. ممکن است ده یا صد سال طول بکشد تا تحریم‌ها برداشته شود اما تحریم‌ها همیشه برنده نیستند.

کی‌روش درباره احتمال بازی کردن تیمش با سبک دفاعی گفت: با شجاعت حمله خواهیم کرد تا برنده شویم اما در مقابل برخی تیم‌ها لازم است تا دفاع کنیم. اگر لازم باشد دفاع خواهیم کرد اما چیزی که مهم است نهادینه شدن پیروزی در بین بازیکنان ما است.

سرمربی تیم ملی ایران در پایان درباره شانس رسیدن تیمش به مرحله حذفی و تاریخ‌ساز شدنش گفت: هدف مربی در زندگی پیروزی است. از زمانی که به دنیا آمده‌ام سعی کرده‌ام صادق، وفادار و پیروز باشد. باید با تمام توان در دفاع و حمله حضور داشته باشیم، همیشه به بازیکنانم گفته‌ام که سعی کنند با سربلندی زمین را ترک کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار