مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی:

نماز عید فطر در ۸۶۲ مسجد آذربایجان غربی اقامه می شود

ارومیه (پانا)-– مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: امسال نماز عید سعید فطر در ۸۶۲ مسجد، مصلا و حسینیه شهری و روستایی استان اقامه می شود.

کد مطلب: ۸۲۹۵۸۸
لینک کوتاه کپی شد

حجت الاسلام محمد داداش زاده مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با بیان اینکه از این تعداد، ۱۶۳ مسجد، مصلا و حسینیه مربوط به شهرستان ارومیه است اظهارداشت: مسجد مولای متقیان، بازار باش، امام هادی(ع)، امام حسین(ع)، ابوالفضل(ع)، مصلای امام خمینی (ره)، مساجد حضرت قائم (عج) و امام رضا (ع) از جمله این مساجد شاخص در ارومیه به شمار می رود.

وی با بیان اینکه اقامه نماز عید فطر توسط ائمه جماعات و روحانیون مبلغ اعزامی به روستاها انجام می شود گفت: امسال دو هزار مبلغ در طول ماه مبارک رمضان به مناطق مختلف شهری و روستایی استان اعزام شده اند.

حجت الاسلام داداش زاده با بیان اینکه نماز عیدفطر امسال همانند سالهای قبل در مصلی ارومیه توسط حجت الاسلام سید مهدی قریشی اقامه می شود خاطر نشان کرد:مراسم دعا از ساعت ۶صبح روز عید، در مصلی اغاز و ساعت ۷صبح نماز عید فطر اقامه می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با بیان اینکه شش گروه ۵ تا ۱۱ نفره به همراه روحانیون شیعه، سنی و اساتید دانشگاه در ارتفاعات مشرف به غروب آفتاب در این استان، برای استهلال ماه شوال اعزام می‌شوند افزود: ستاد استهلال از سوی دفتر رهبری وظیفه رصد ماههای عربی را برعهده دارد.

وی برگزاری ۱۷ محفل انس با قرآن کریم در مساجد ۱۷ شهرستان استان، جمع خوانی قرآن کریم در هر روز از ماه مبارک رمضان در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) ارومیه، حضور مردم استان در راهپیمایی روز قدس و اقامه نماز عید فطر در تمامی مساجد را از دیگر برنامه‌های ویژه ماه مبارک رمضان در استان ذکر کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با بیان این که عید سعید فطر عید شادمانی انسان و عید بندگی است، اظهار امیدواری کرد که خداوند تبارک و تعالی به همه بندگان توفیق عنایت فرماید تا همه ایام و لیالی را به عبودیت و بندگی او بپردازند.

حجت الاسلام داداش زاده با تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر اظهار داشت: عید فطر قبولی طاعات و عبادات یک ماه ضیافت الهی و یکی از اعیاد رسمی و بزرگ مسلمین است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار