معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان:

استقلال سازمان دانش آموزی تعریف شود

سمنان (پانا) - معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان اعلام کرد: میزان استقلال سازمان دانش آموزی استان برای ما مشهود نیست و باید تعریف شود.

کد مطلب: ۸۲۹۵۶۸
لینک کوتاه کپی شد
استقلال سازمان دانش آموزی تعریف شود

غفار محمدی در جلسه شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی استان سمنان اظهارداشت: سازمان دانش آموزی با داشتن ظرفیت های بالقوه و بالفعل، تشکل های دانش آموزی و نیروی انسانی توانمند می تواند موجب هویت بخشی و جامعه پذیری دانش آموزان شود، البته همکاری نهادها و دستگاه های فرهنگی در اجرای برنامه ها و فعالیت های سازمان دانش آموزی، فرصت مناسب برای بروز استعدادهای دانش آموزان را فراهم می آورد.

وی در این جلسه به توانمندی دانش آموزان در ارائه طریق و راهکارها در مجموعه آموزش و پرورش اشاره کرد و افزود: تشکل های دانش آموزی فرصت بسیار خوبی برای مشق اعتماد به نفس، خودباوری و مشارکت و همدلی در بین دانش آموزان است.

مصطفی مرادی نماینده اداره کل ورزش وجوانان استان سمنان نیز اظهارداشت: تشویق و ترغیب دانش آموزان با رویکرد تقویت روحیه ورزشی و سلامت جسم و روان موجب می شود که تندرستی و نشاط دانش آموزان در محیط آموزشی، خانه و جامعه از پایداری بیشتری برخوردار باشد .

وی خاطرنشان کرد: با همکاری اداره کل آموزش وپرورش، اداره کل ورزش وجوانان و سازمان دانش آموزی استان می توان با برنامه ریزی مشترک بر میزان سطح توانایی های دانش آموزان افزود که البته این امر نیازمند جلسات مشترک و تخصصی بیشتری است.

الهه صبوری دبیر مجمع مربیان سازمان دانش آموزی استان گفت: تقویت روحیه تشکیلاتی، ترویج گفتمان دانش آموز و تشکل های دانش آموزی، سبب تربیت اجتماعی دانش آموزان می شود. مربیان باید باارائه برنامه و فعالیت های افزایش مهارت ها، بتوانند سطح مهارت های دانش آموزان به ویژه مهارت های اجتماعی را ارتقا دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار