سالانه 6000 دانش آموز آذربایجان غربی در طرح هجرت شرکت می کنند

ارومیه(پانا)-معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: سالانه بیش از 6 هزار دانش آموز استان در اجرای طرح هجرت مشارکت می کنند که بیانگر علاقه آنان به کارهای گروهی است.

کد مطلب: ۸۲۹۵۴۷
لینک کوتاه کپی شد
سالانه 6000 دانش آموز آذربایجان غربی در طرح هجرت شرکت می کنند

قدرت اله قاسمی روز چهارشنبه در حاشیه اولین نشست ستاد پشتیبانی از اردوهای هجرت و جهادی دانش آموزی و دانشجویی بسیج سازندگی با اشاره به تخصیص سه میلیارد ریال به طرح هجرت، افزود: آموزش و پرورش امسال نسبت به افزایش 30 درصدی اعتبار اردوهای هجرت اقدام کرده است.
وی بیان کرد: طرح هجرت تنها به عنوان یک طرح عمرانی مطرح نیست و برای متولیان امر تعلیم و تربیت بستری تربیتی و فرهنگی محسوب می شود.
قاسمی اضافه کرد: این نهاد با پیگیری این طرح به دنبال تقویت خودباوری و ایجاد علقه های عاطفی در بین دانش آموزان و محیط های آموزش و فرهنگ سازی برای کارهای گروهی است.
قاسمی گفت: تابستان پارسال 309 مدرسه تحت پوشش فعالیت های عمرانی در طرح هجرت قرار گرفت که در این طرح بیش از 146 هزار مترمربع از مدارس استان رنگ آمیزی، زیباسازی و مرمت شد.
وی اضافه کرد: در این طرح 6 هزار و 500 دانش آموز دختر و پسر مشارکت داشتند.
سالانه در ایام تابستان اردوهای جهادی دانش آموزی و دانشجویی و هجرت برگزار می شود و در این اردوها نوجوانان و جوانان به طور داوطلبانه به کار و تلاش در زمینه هایی که تخصص دارند، می پردازند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار