در تابستان سال جاری محقق می شود:

اعزام 330دانش آموز به اردوی بنیاد علوی

بیرجند(پانا) ـ معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: در تابستان امسال 330 دانش آموزدختر و پسر محروم در دوره متوسطه اول به اردوی بنیاد علوی اعزام می شوند.

کد مطلب: ۸۲۹۵۴۲
لینک کوتاه کپی شد
اعزام 330دانش آموز به اردوی بنیاد علوی

فرشید جعفری با بیان این که اردوی بنیاد علوی به میزبانی استان تهران برگزار می شود، اظهار کرد: همچنین تعداد 5 نفر از دانش آموزان و فرهنگیان برگزیده استان در هجدهمین دوره پرسش مهر ریاست جمهوری برای حضور در کنگره ملی، تیرماه امسال به تهران اعزام می شوند.

وی اجرای طرح هجر ت 3 را یکی دیگر از برنامه های فرهنگی آموزش و پرورش با همکاری بسیج سازندگی استان در تابستان برشمرد و ابراز داشت: طرح هجرت 3، همه ساله با شرکت دانش آموزان علاقمند با هدف باز سازی، زیبا سازی ومرمت فضاهای آموزشی وپرورشی در مدارس استان اجرا می شود.

جعفری از اعزام دانش آموزان به مسابقات کشوری فرهنگی وهنری خبر داد و افزود: این مسابقات نیز در مردادماه سال جاری و به میزبانی استان تهران برگزار می شود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان این که 48 دانش آموز دختر و پسر دوره دوم متوسطه به اردوی مناطق مرزی اعزام می شوند، خاطر نشان کرد: تابستان امسال، دختران 4 شهرستان مرزی استان به اردوگاه شهید باهنر تهران و پسران نیز به اردوگاه باغرود نیشابور از توابع خراسان رضوی اعزام می شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار