آغاز کلاس‌های اوقات فراغت در کانون پرورش فکری مازندران

ساری (پانا) - مدیر کل کانون پرورش فکری مازندران در جلسه شورای آموزش و پرورش استان از اجرای طرح اوقات فراغتِ کلاس های تابستانه‌ی کانون پرورش فکری مازندران در استان خبر داد.

کد مطلب: ۸۲۹۵۰۹
لینک کوتاه کپی شد
آغاز کلاس‌های اوقات فراغت در کانون پرورش فکری مازندران

محمدعلی یزدان‌شناس مدیر کل کانون پرورش فکری مازندران در جلسه شورای آموزش و پرورش استان که با حضور استاندار مازندران برگزار شد، با اشاره به آغاز فعالیت‌های تابستانه در کانون مازندران اظهار داشت: کانون با هدف پرورش فکر و شکوفایی استعدادهای فردی، درمحیطی پرنشاط و اثربخش و با بهره‌گیری از توانمندی نیروی متخصص و باتجربه در طول سال فعالیت دارد.

او افزود: همزمان با فصل تابستان و اوقات فراغت برای کودکان ونوجوانان، برنامه‌های کانون با رویکردی متفاوت تر و متنوع تر برای مخاطبان عرضه می شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بیان داشت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با تکیه بر نیم‌ قرن تجربه خود، هرساله و در استقبال از ویژه برنامه‌های تابستان با رویکرد احیاء و به روزرسانی محتوای فعالیت‌های مراکز، اقدام به بازنگری در روش‌های فعالیت‌ها می‌کند .

یزدان‌شناس تصریح کرد: امسال این کارگاه‌ها در بخش‌های فرهنگی، هنری و ادبی ، دینی وعلمی پیش‌بینی شده است که در27 مرکز فرهنگی و هنری کانون در سطح استان مازندران با برگزاری 26 عنوان رشته در مقاطع سنی خردسال، کودک، نوجوان و جوان ثبت نام می‌نماید و علاقمندان به شرکت در این کلاس‌ها می توانند به مراکز فرهنگی و هنری کانون‌های پرورش فکری شهرستان محل سکونت خود مراجعه کنند.

یزدان شناس با اعلام عناوین این کارگاه‌ها اظهار کرد: «طرح اوقات فراغت کانون پرورش فکری در رشته‌های کتابخوانی، کاردستی، عروسک‌سازی، آموزش قرآن، هنرهای بومی و سنتی، شاهنامه و حافظ‌خوانی، محاسبات ذهنی (چرتکه)، قصه گویی، شطرنج، گام به گام (فلسفه کودک)، از خلاقیت تا کارآفرینی، نمایش خلاق، نقاشی، خوشنویسی، نمایش عروسکی، سرود، پویانمایی، سفالگری، عکاسی، کارگاه شعر، کارگاه داستان، مهارت زندگی، گام به گام تا اندیشه (تفکر خلاق)، فیلم‌سازی و کارگاه خوانش متون تخصصی برگزار می‌شود.»

مدیر کل کانون مازندران در پایان سخنان خود از راه‌اندازی پنجمین کتابخانه سیار روستایی این کانون در شیرگاه خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار