استاندار قم:

حفظ منابع آبی وظیفه ی ملی همه ی مردم است

قم (پانا)- استاندار قم با اشاره به تشکیل کارگروه ملی و استانی مقابله با کم آبی و عملیاتی شدن مصوبات این کارگروه بیان داشت: حفظ منابع آبی وظیفه ی ملی همه ی مردم است.

کد مطلب: ۸۲۹۵۰۷
لینک کوتاه کپی شد
حفظ منابع آبی وظیفه ی ملی همه ی مردم است

سید مهدی صادقی استاندار قم در آئین شکرگزاری خدمات آستان مقدس حضرت معصومه (س) در ماه رمضان که در شبستان نجمه خاتون حرم مطهر برگزار شد طی سخنانی با اشاره به مسئله ی کاهش نزولات آسمانی طی سالهای گذشته اشاره کرد و گفت: قم نیز به جهت جغرافیایی و بدلیل عدم مدیریت منابع آب با مشکل کمبود منابع آب مواجه است.
استاندار قم تشکیل کارگروه ملی مقابله با کم آبی در کشور در سال جاری را مورد توجه قرار داد و گفت: کارگروه های استانی نیز به ریاست استاندار و دستگاه های ذی ربط تشکیل شده و جلسات آن از ابتدای سال با جدیت برگزار می شود.
صادقی بیان داشت: اهتمام داریم تا با برنامه ریزی و به کارگیری روش های صحیح بهره وری در منابع آب سازگاری و تطبیق استان با چنین شرایطی را محقق نماییم.
وی ضمن درخواست از مردم برای صرفه جویی در مصرف آب افزود: حفظ منابع آبی موجود وظیفه ی ملی هر ایرانی بوده و همه باید برای آن تلاش کنند.
استاندار قم در پایان شعار سال جاری با عنوان حمایت از کالای ایرانی را نیز مورد توجه قرار داد و گفت: مصرف کالای ایرانی نیز یک تکلیف دینی و ملی است و در اشتغال زایی، تولید و گردش اقتصادی کشور نقش بسزایی دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار