شهردار یزد خبر داد؛

بافت تاریخی یزد به وای فای شهری تجهیز می شود

یزد (پانا) - شهردار یزد درجلسه امضای تفاهم‌نامه راه‌اندازی وای فای با مخابرات استان یزد، گفت: در آینده‌ای نزدیک کل بافت تاریخی و جهانی شهر یزد با همکاری شرکت مخابرات استان، برای بهره‌برداری هر چه ‌بهتر و بیشتر گردشگران به وای فای شهری تجهیز می‌شود.

کد مطلب: ۸۲۹۵۰۴
لینک کوتاه کپی شد
بافت تاریخی یزد به وای فای شهری تجهیز می شود

مهدی جمالی‌نژاد در جلسه امضای تفاهم‌نامه راه‌اندازی وای فای با مخابرات یزد اظهار داشت: شهر یزد با توجه به اینکه به جرگه شهرهای جهانی پیوسته، نیازمند زیرساخت های توسعه ای است.

وی افزود: در همین راستا در هشت نقطه از شهر یزد زیرساخت های توسعه ای ایجاد می شود.

جمالی نژاد با تاکید بر ضرورت همراهی دستگاه های مختلف در این زمینه عنوان کرد: در بین دستگاه های مختلف، تعامل مخابرات استان یزد با شهرداری خوب و مؤثر بوده و ارتباطات مشترک متعددی در طول سال‌های اخیر با شهرداری داشته است.

شهردار یزد با اشاره به عقد تفاهمنامه با شرکت مخابرات استان یزد عنوان کرد: یکی از اقدامات ارزشمندی که امروز در حال تفاهم هستیم، بهره‌مندی بوستان‌های بزرگ شهر یزد و پایانه مسافربری به وای فای اول است که این اقدام در راستای شهر هوشمند انجام می شود.

جمالی نژاد با بیان اینکه با یک شهر هوشمند حمل‌ونقل کمتر و ترافیک کمتری را شاهد خواهیم بود، افزود: شهر هوشمند به مردم کمک می‌کند تا مردم به شهرداری شیشه‌ای و شفاف برسند.

وی با تأکید بر اینکه در حال حاضر شهر یزد به دوران طلایی نزدیک شده است، خاطرنشان کرد: رابطه دوستانه و صمیمی مدیریت دستگاه‌های مختلف شهر یزد نمونه بارزی از مدیریت هماهنگی شهری در استان یزد است.

شهرار یزد یادآور شد: در آینده‌ای نزدیک کل بافت تاریخی و جهانی شهر یزد با همکاری شرکت مخابرات استان، برای بهره‌برداری هر چه ‌بهتر و بیشتر گردشگران به وای فای شهری تجهیز می‌شود.

در این نشست شهرداری و شرکت مخابرات یزد با یکدیگر تفاهمنامه همکاری برای راه اندازی وای فای در هشت نقطه شهر امضا کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار