عضو شورای فرهنگی انقلاب تاکید کرد:

لزوم ورود ثبت احوال به مسائل فرهنگی و اجتماعی جامعه

یزد (پانا) - آیت الله علیرضا اعرافی در دیدار با مدیرکل ثبت احوال استان یزدبیان داشت: این دستگاه حاکمیتی باید در مسائل فرهنگی هشدارهای لازم را به مسئولان داده و ابعاد فرهنگی مسائل را گوشزد کند.

کد مطلب: ۸۲۹۵۰۲
لینک کوتاه کپی شد
لزوم ورود ثبت احوال به مسائل فرهنگی و اجتماعی جامعه

آیت الله علیرضا اعرافی در دیدار با مدیرکل ثبت احوال استان یزد با تاکید بر لزوم حل و فصل مسائل مرتبط با دستگاه های اجرایی تاکید کرد.

وی افزود: تعامل بین نهادها و ادارات برای تسریع در روند خدمت رسانی به مردم بسیار حائز اهمیت است و بسیاری از تنش ها و مسائل بین بخشی با گفتگو قابل حل است.

اعرافی عنوان کرد: ثبت احوال دستگاهی است که هر فردی در طول زندگی خود برای امور هویتی چندین بار به آن مراجعه می کند و به واقع این نهاد در تکریم مردم تاکنون موفق عمل کرده است.

امام جمعه میبد با اشاره به انواع تکریم ارباب رجوع در محیط اداری گفت: یکی از ابعاد تکریم، احترام گذاشتن در برخورد چهره به چهره است که حسن خلق لازمه اینگونه تکریم است.

وی بیان کرد: انجام کار مردم به صورت صحیح و با دقت بعد دیگر تکریم است و بعد سوم آن، استفاده از فناوری های روز برای تسریع در روند خدمت رسانی به مراجعین است.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به لزوم ورود ثبت احوال به مسائل فرهنگی و اجتماعی جامعه بر ضرورت ارائه داده های تولید شده به مسئولان تاکید کرد: این دستگاه حاکمیتی باید در مسائل فرهنگی هشدارهای لازم را به مسئولان داده و ابعاد فرهنگی مسائل را گوشزد کند.

اعرافی همچنین بر ضرورت فرهنگ سازی توسط دستگاه های فرهنگی و ثبت احوال برای انتخاب نام نیک برای نوزادان تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار