معاون هماهنگی امور اقتصادی و مدیریت منابع انسانی استاندار اردبیل:

ورود دام زنده از روسیه به اردبیل با هدف تامین گوشت مورد نیاز کشور انجام می‌شود

اردبیل (پانا) - معاون هماهنگی امور اقتصادی و مدیریت منابع انسانی استاندار اردبیل از ورود دام زنده از روسیه به استان اردبیل برای تامین گوشت مورد نیاز در برخی استان‌ها خبر داد.

کد مطلب: ۸۲۹۴۱۶
لینک کوتاه کپی شد
ورود دام زنده از روسیه به اردبیل با هدف تامین گوشت مورد نیاز کشور انجام می‌شود

بهمن حسین‌زاده در جلسه تنظیم بازار استان اردبیل اظهار داشت: تامین اقلام مورد نیاز و اساسی مردم از مهمترین اولویت‌ها در استان برای جلب رضایتمندی و تامین رفاه و آسایش مردم به شمار می‌رود و در این زمینه تمامی دستگاه‌های مربوطه باید به نحوی شایسته و مناسب به رسالت‌های خود عمل کنند .

وی از کنترل مستمر نرخ کالاهای مورد نیاز مردم در بازار خبر داد و گفت: مردم در این زمینه هیچ نگرانی و دغدغه‌ای نداشته باشند چرا که اجازه هیچ گونه افزایش قیمت بدون ضوابط و خودسرانه‌ای را در سطح بازار نخواهیم داد و در این زمینه نظارت‌های لازم توسط دستگاه‌های مختلف انجام می‌شود .

معاون هماهنگی امور اقتصادی و مدیریت منابع انسانی استاندار اردبیل بیان کرد: در راستای نظارت بر بازار تیمی متشکل از بازرسان صنعت، معدن و تجارت استان و تعزیرات حکومتی تشکیل شده و فعالیت‌های اصناف مختلف در سطح بازار را رصد می‌کنند .

حسین‌زاده با اشاره به اقدامات سازمان جهاد کشاورزی مبنی بر تامین و ذخیره‌سازی اقلام مورد نیاز مردم تصریح کرد: در این زمینه اقدامات خوبی توسط این سازمان برای ذخیره‌سازی گوشت قرمز، گوشت مرغ و برخی اقلام مورد نیاز مردم انجام شده و مشکلی در تامین این اقلام نداشته‌ایم .

وی از ورود دام زنده از روسیه به استان اردبیل برای تامین گوشت مورد نیاز در برخی استان‌ها خبر داد و افزود: این امر برای نخستین بار با هدف تامین گوشت قرمز برخی استان‌های انجام شده و پس از ذبح در کشتارگاه‌های اردبیل به استان‌های هدف ارسال می‌شود .

معاون هماهنگی امور اقتصادی و مدیریت منابع انسانی استاندار اردبیل اظهار کرد: در حال حاضر تعامل و برنامه‌ریزی خوب و مطلوبی با مدیران دستگاه‌های مرتبط در زمینه توزیع و نیز کنترل قیمت و کیفیت کالاهای اساسی مردم انجام شده و مشکلی در تامین این اقلام در سطح استان نخواهیم داشت .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار