انهدام باند سارقان خودروهای سنگین در استان مرکزی

اراک(پانا)- رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی از دستگیری و انهدام باند سه نفره سارقان خودروهای کامیون ولوو در عملیات مأموران پلیس آگاهی استان خبرداد.

کد مطلب: ۸۲۹۳۷۶
لینک کوتاه کپی شد
انهدام باند سارقان خودروهای سنگین در استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از پایگاه خبری پلیس استان مرکزی، سید نورالدین حسینی گفت: از چندی پیش با اعلام سرقت یک دستگاه خودروی کامیون ولوو در یکی از محورهای مواصلاتی استان، تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی، به صورت ویژه مسئول رسیدگی به پرونده مذکور شدند.

وی افزود: در اظهارات شاکی مشخص شد وی خودرویش را در کنار بلواری پارک کرده و در حالی که سوئیچ یدک خودرو داخل خودرو بوده به منزل مراجعت کرده و در روز بعد متوجه سرقت کامیون خود می شود.

رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی ادامه داد: با آغاز تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس، سرانجام یکی از اعضای این باند، که سارقی سابقه دار بود، شناسایی و مشخص شد که این فرد با همدستی برادر و دو نفر دیگر از دوستان خود در سرقت خودروی مورد نظر مشارکت داشته اند.

حسینی اضافه کرد:‌ با مراقبت های نامحسوس و شبانه روزی کارآگاهان پلیس، سرانجام پاتوق متهمان شناسایی و در هماهنگی انجام شده با دستگاه قضائی در یک عملیات غافلگیرانه، سه نفر از سارقان که درحال اوراق کردن لوازم یدکی خودروی سرقتی بودند، دستگیر شدند.

وی با اشاره به اعتراف متهمان دستگیر شده به سرقت مذکور اظهار داشت: سارقان معترف شدند با استفاده از سویج یدک موجود در خودرو اقدام به این سرقت کرده و قصد اوراق کردن وسیله نقلیه سرقتی و فروش لوازم آن را داشته اند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: در بازرسی انجام شده از محل دستگیری سارقان، خودروی سرقتی کشف و تحویل مالک آن شد.

حسینی با اشاره به ادامه تحقیقات تکمیلی در راستای دستگیری دیگر همدست سارقان مذکور افزود:‌ متهمان دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار