فرماندار و رئیس شورای آموزش وپرورش شهرستان بم:

آموزش و پرورش در تربیت نیروهای متخصص، متعهد و آشنا به علوم روز نقش مهمی دارد

کرمان (پانا) - فرماندار و رئیس شورای آموزش وپرورش شهرستان بم گفت: نقش آموزش و پرورش در آموزش و تربیت نیروهای متخصص، متعهد و آشنا به علوم روز بسیار مهم است.

کد مطلب: ۸۲۹۳۶۰
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش در تربیت نیروهای متخصص، متعهد و آشنا به علوم روز نقش مهمی دارد

هادی شهسوارپور در جلسه شورای آموزش وپرورش شهرستان بم ضمن تبریک به فرا رسیدن عید سعیدفطر، گفت: نقش آموزش و پرورش در آموزش و تربیت نیروهای متخصص، متعهد و آشنا به علوم روز بسیار مهم است.

وی در ادامه اظهارداشت: برای ارتقاء سطح کیفی زندگی و رشد و شکوفایی کشور ما به تشکیلاتی نو، معلمانی نو اندیش و دانش آموزانی خلاق نیاز داریم.

شهسوارپور در بخش دیگر از سخنان خود با بیان این که کنکور سراسری یک رویداد بزرگ علمی و دارای حساسیت ویژه ای است، گفت: نتیجه زحمات دانش آموزان در طول سال های تحصیل، همچنین زحمات چند ساله والدین و تلاش صادقانه معلمان در مدارس در این آزمون ثمر می دهد لذا می‌طلبد تمامی دستگاه های اجرایی شهرستان همکاری لازم را در این خصوص داشته باشند.

وی در ادامه ایجاد رفاه، امنیت و آرامش برای داوطلبان در زمان برگزاری کنکور را دغدغه مسوولان شهرستان دانست و افزود: برگزاری کنکور در شهرستان ساز کار و برنامه ریزی و تمهیدات خاص خود را می خواهد که نیاز است مسوولان با اداره آموزش و پرورش همکاری لازم را داشته باشند.

فرماندار و رئیس شورای آموزش وپرورش شهرستان بم در پایان خواستار همکاری ادارات از جمله اورژانش، شهرداری، برق، آب، آتش نشانی، نیروی انتظامی و دانشگاه ها را شدند تا کنکور سراسری در شهرستان بم به نحوه احسن برگزار گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار