مرکز حراست وزارت صنعت ، معدن و تجارت:

در برخورد با متخلفان درهر حوز‌ای کوتاهی نمی‌کنیم

تهران (پانا) - مرکز حراست وزارت صنعت ، معدن و تجارت اعلام کرد با هدف مبارزه با فساد اداری در هریک از بخش‌های مختلف مرتبط با وزارت صنعت، معدن و تجارت، در برخورد با متخلفین کوتاهی نمی‌کنیم.

کد مطلب: ۸۲۹۳۵۱
لینک کوتاه کپی شد
در برخورد با متخلفان درهر حوز‌ای کوتاهی نمی‌کنیم

به گزارش شاتا، در اطلاعیه این مرکز آمده است : کلیه تماس‌ها و گزارش‌های مردمی توسط کارشناسان این مرکز بررسی می‌شود و در صورت صحت ضمن برخورد با متخلفین نتیجه به فرد گزارش‌دهنده نیز اطلاع‌رسانی خواهد شد .

بنابر گزارش ستاد خبری حراست کل وزارت صنعت، معدن و تجارت، تماس‌های تلفنی با این ستاد در 3 ماهه آخر سال 96 و یک ماهه ابتدای امسال مجموعا 460 مورد بوده است .
بر اساس این گزارش 38 درصد تماس‌ها مربوط به سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولید‌کنندگان، 27 درصد مربوط به معاونت توسعه مدیریت منابع و امور استانها ، 11 درصد مربوط به اصناف و اتحادیه‌ها ، 9 درصد در ارتباط با مرکز توسعه تجارت الکترونیک، 6 درصد مربوط به معادن ( ایمیدرو)، 4 درصد مربوط به صنایع ، 3 درصد به سازمان توسعه تجارت و 2 درصد به تجارت داخلی مربوط بوده است .
این مرکز همچنین از عموم مردم تقاضا کرد گزارشات خود در ارتباط با مفاسد اقتصادی،‌ اداری، اجتماعی، و .. از جمله اختلاس، پارتیبازی ،‌ تبعیض و بی عدالتی، رانت‌اطلاعاتی ،‌باج‌خواهی ؛‌کارشکنی برای ارباب رجوع، سوء‌استفاده از موقعیت شغلی و .. در سازمان‌های تابعه و حوزه سازمان‌های استانی وزارت متبوع در سراسر کشور را به اطلاع این مرکز برسانند.

گفتنی است شهروندان می‌توانند از طرق زیر با ستاد خبری حراست کل وزارت صنعت ، معدن و تجارت تماس بگیرند :
ستاد خبری با شماره:021-88809944

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار