مدیر آموزش و پرورش شهرستان کهنوج:

اوقات فراغت را به سمت اشتغال و کسب در آمد سوق دهیم

کرمان(پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان کهنوج در ستاد برگزاری اوقات فراغت تابستان1397 گفت: اوقات فراغت را به سمت اشتغال و کسب در آمد سوق دهیم.

کد مطلب: ۸۲۹۳۵۰
لینک کوتاه کپی شد
اوقات فراغت را به سمت اشتغال و کسب در آمد سوق دهیم

حسین براهوئی در ستاد برگزاری اوقات فراغت تابستان 1397اظهار داشت: ایام تابستان مناسب ترین فرصت برای رشد شخصیت فرد در ابعاد گونان است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کهنوج ادامه داد: رویکرد امسال برگزاری دوره های تابستانی را به سمت توسعه اشتغال و تربیت کار آفرین سوق دهیم.

وی یکی از معضلات بزرگ اجتماعی را مدرک گرایی دانست و افزود: بایستی نهاد های تربیتی در وهله ی اول استعداد افراد را شناسایی کنند و سپس با کمک سایر نهاد ها فراگیران را به سمت شکوفایی استعداد ها هدایت کنند.

وی ضمن تشکر از نهاد های که به امر قرآن آموزی تلاش می کنند، از اعضای این ستاد خواست امسال برنامه ویژه ای به آموزش قرآن اختصاص دهند تا آینده سازان با این معجزه جاوید رسول خاتم (ص) بیش از پیش آشنا شوند.

محمود قانعی فرد اظهار داشت: آموزش زیر بنای توسعه است لذا رویکرد فرمانداری شهرستان کهنوج کمک به ارتقا کمی و کیفی آموزش است.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری شهرستان کهنوج ادامه داد: اگر ما بتوانیم آموزش را کیفی کنیم و آن را در ابعاد گوناگون توسعه دهیم، قطعا جامعه ای پویا خواهیم داشت.

وی عنوان کرد: وقفه ی سه ماهه ی تابستان را هم می توان به عنوان یک فرصت شناخت و هم به عنوان یک معضل و یک آسیب لذا اگر بتوانیم در این سه ماه دانش آموزان را به سمت یادگیری و مهارت آموزی سوق دهیم قطعا از این فرصت بهترین استفاده را کرده ایم.

حمید پور اسکندری با طرح این مطلب که مناسب ترین عنوان برای این ستاد، ستاد غنی کردن اوقات فراغت است سخن را آغاز کرد و گفت: غنی کردن اوقات فراغت لازمه ی تدبیر هوشمندانه ی مدیران شهرستان است.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان کهنوج افزود: مخاطب ما در این دوره ها دانش آموزان هستند لذا بایستی در برگزاری این دوره ها به ویژگی ها و نیازهای این گروه سنی توجه شود.

وی ادامه داد: شعار این دوره، هر دانش آموز یک مهارت است، بنابراین مهارتی را باید آموزش دهیم که در شهرستان به آن نیاز داریم.

در پایان این نشست الهام تقی پور از حضور مسئولان شهرستان در این جلسه تقدیر و تشکر کرد و اظهار داشت: تلاش مجموعه ی آموزش و پروررش برگزاری مطلوب و مفید این دوره است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار