معاون پرورشی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان راور :

قرار گرفتن دانش آموزان در مسیر صحیح رشد و تعالی ، آینده ای روشن را برای جامعه رقم خواهد زد

کرمان (پانا) - معاون پرورشی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان راور درهمایش تجلیل از دانش آموزان پسر برتر در مسابقات فرهنگی و هنری ، قرآن و معارف اسلامی و ورزشی شهرستان راور گفت : دانش آموزان سرمایه های طلائی هستند که قرارگرفتن آنها در مسیر صحیح رشد و تعالی آینده ای روشن را برای جامعه ما رقم خواهد زد .

کد مطلب: ۸۲۹۳۴۵
لینک کوتاه کپی شد
قرار گرفتن دانش آموزان در مسیر صحیح رشد و تعالی ، آینده ای روشن را برای جامعه رقم خواهد زد

محمد خواجویی معاون پرورشی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان راور در همایش تجلیل از دانش آموزان پسر برتر در مسابقات فرهنگی و هنری ، قرآن و معارف اسلامی و ورزشی شهرستان راور در محل سالن یاس نبی (س) ضمن تبریک به دانش آموزان و خانواده آنها به لحاظ کسب رتبه های برترشهرستان ، استان و راه یابی به مرحله ی کشوری مسابقات مختلف و افتخار آفرینی آنها برای شهرستان راور ، از زحمات تمامی دبیران ، عوامل اجرایی مدارس و مسئولان شهرستان که این زمینه را برای آنها فراهم آورده اند تقدیر و تشکر نمود .

محمد خواجویی درادامه به این نکته اشاره کرد که دین اسلام، از جانب خدای متعال بر پیامبر اکرم (ص ) نازل شده که شامل اعتقادات، اخلاق، احکام و کلیه برنامه هایی است که انسا نها برای رسیدن به مقصد متعالی خود بدان نیاز دارند و دین مقدس اسلام برنامه جامع تربیتی انسان برای عبودیت و تقرب الی الله است.

وی گفت : معرفت و ایمان دانش آموزان به اعتقادات، اخلاق و احکام الهی که همان معرفت و ایمان به دین اسلام است، مهمترین رسالت تعلیم و تربیت در نظام اسلامی است.

خواجویی گفت :.دین اسلام، راه هدایت انسا نها به سوی کمال و رستگاری است و خداوند با هدایت خود انسان را به راه و مسیر حرکت به سوی کمال راهنمایی می کند.

محمد خواجویی معاونت پروشی مدیریت آموزش و پرورش در ادامه همایش گزارشی را از رتبه های کسب شده توسط دانش آموزان پسر در مسابقات قرآن و معارف ، فرهنگی و هنری و ورزشی ارائه کرد و رشد چشم گیر رتبه های برتر را در سال جاری مخصوصا در هنرهای نمایشی و قرآن و معارف اسلامی را مدیون تلاش و زحمت دانش آموزان ، مربیان پرورشی و همکاری و همدلی کلیه مسئولان شهرستان دانست .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار