غنی سازی اوقات فراغت مردم پاکدشت

پاکدشت ( پانا)- عضو شورای اسلامی شهرستان پاکدشت بر غنی سازی اوقات فراقت مردم در ایام تعطیلات تاکید کرد.

کد مطلب: ۸۲۹۳۲۷
لینک کوتاه کپی شد
غنی سازی اوقات فراغت مردم پاکدشت

خسرو خسروانی با اشاره به برنامه‌هایی که شهرداری برای تابستان امسال و غنی‌سازی اوقات فراغت مردم در نظر گرفته، اظهار کرد: سعی کردیم محوریت برنامه‌ها را به دل محلات ببریم و در هر محله‌ای ، برنامه‌های فرهنگی، هنری و آموزشی برای مردم خواهیم داشت که امیدواریم مورد استقبال شهروندان قرار گیرد.

عضو شورای اسلامی شهر پاکدشت در ادامه گفت : شورا برنامه‌های خود را با سه رویکرد مدیریت اوقات فراغت، خلاقیت فرهنگی و توجه به حقوق فرهنگی شهروندان تدوین کرده است هدف این است با اجرای برنامه‌های متنوع و متعدد ، شادی و نشاط را برای شهروندان عزیز پاکدشتی ارمغان آوریم.

خسروانی از رایگان بودن برنامه‌های شهرداری برای شهروندان خبر داد و افزود: در رشته‌ هنری ، آموزشی، فرهنگی، هنری ، تفریحی، ورزشی و غیره برای تمام سنین و اقشار باکیفیت آموزشی بالا، به نحو مطلوب برگزار می‌شود و شهروندان می‌توانند برای بهره‌مندی از این دوره‌ها به معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری مراجعه کنند.

وی اقدامات فرهنگی در شهرداری پاکدشت را در مسیر تحول ارزیابی کرد و افزود: استفاده از نیروهای مردمی و مشارکت آن‌ها در برگزاری مناسبت‌های مختلف فرهنگی نتایج مثبتی به دنبال داشته است که رضایت و استقبال از این برنامه‌ها نشان از این نتایج مثبت است.

خسروانی یکی از اولویت‌های اصلی شورای شهر پاکدشت را گسترش حوزه فرهنگ دانست و دراین‌باره گفت: در این زمینه اقدامات زیادی انجام‌شده است، در فضاسازی مناسبت‌های مذهبی و ملی متفاوت‌تر عمل کردیم و در همه این ایام برنامه‌های خاصی با مناسبت با آن ایام برگزار نمودیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار