استاندار کردستان:پیگیر جذب اعتبارات ویژه برای استان هستیم

سنندج(پانا)-استاندار کردستان از پیگیری های مداوم جذب اعتبارات ویژه برای جهش و توسعه بیشتر استان در سطح ملی خبر داد.

کد مطلب: ۸۲۹۳۱۰
لینک کوتاه کپی شد
استاندار کردستان:پیگیر جذب اعتبارات ویژه برای استان هستیم

بهمن مرادنیا استاندار کردستان در سومین جلسه شورای برنامه ریزی استان کردستان با بیان اینکه تلاش های زیادی از جانب مدیران استان برای جذب اعتبارات خاص صورت گرفته که این تلاش ها نیز نتیجه بخش بوده است گفت: ما در استان نیازهای بزرگ با اعتبارات اندک داریم، لذا می طلبد مدیران در چگونگی مصرف اعتبارات دقت لازم را به خرج دهند.
وی هزینه کردن اعتبارات استان به نحو مطلوب را از مدیران استان در نهادها وسازمانها خواستار شد و افزود: ما باید تلاش کنیم که اعتبارات مورد نیاز برای توسعه و رشد استان را با فشار آوردن به تهران تامین کنیم.
مرادنیا اضافه کرد: در چند مکاتبه ای که با ریاست محترم جمهوری صورت گرفته است با ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای تسریع در اتمام کریدور شمال به جنوب موافت شده است.
استاندار کردستان افزود: همچنین ریاست جمهوری با تخصیص اعتبار برای تبدیل ۱۰۰ هزار هکتار از اراضی دیم استان به آبی موافقت صورت گرفته است.
مرادنیا در ادامه به محدود بودن فصل کاری و سپری شدن سه ماه مفید کاری در استان اشاره کرد و از رییس سازمان مدیریت استان خواست هرچه زودتر موافقتنامه ها با سازمان ها و ادارات مبادله شود تا مدیران هرچه زودتر تکلیف خود را بدانند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار