مدیر کل کمیته امداد آذربایجان غربی:

کمیته امداد تنها متولی جمع آوری زکات فطریه است

ارومیه(پانا)- مدیر کل کمیته امداد آذربایجان غربی از آمادگی این نهاد برای جمع آوری زکات فطریه مردم روزه دار در سطح استان خبر داد.

کد مطلب: ۸۲۹۲۴۷
لینک کوتاه کپی شد
کمیته امداد تنها متولی جمع آوری زکات فطریه است

عزیز سهندی اظهار کرد: مسئولیت دبیرخانه شورای زکات بر عهده کمیته امداد بوده و این نهاد تنها متولی جمع آوری زکات فطریه مردم خیر آذربایجان غربی است.

وی افزود: بیش از ۵۰ هزار پاکت آرم دار کمیته امداد در مصلی ها و مساجدی که در آنها نماز عید فطر برپا می شود توزیع و همچنین در سطح میدانها ، گذرگاهها و خیابان های اصلی شهر ها، مقدمات جمع آوری فطریه مردم خیر استان تدارک دیده شده است.
مدیر کل کمیته امداد آذربایجان غربی ادامه داد: بیش از دو هزار صندوق و کاور دارای آرم زکات در راستای جمع آوری زکات فطریه به مصلی ها و مساجد استان ارسال شده است.

سهندی یادآورشد: با توجه به حساسیت بیش از حد در هزینه کرد زکات فطریه و جهت رعایت اصول شرعی، فقط واریز به صندوقهای و پرداخت از طریق دستگاههای کارتخوان که همراه همکاران کمیته امدادبوده امکان پذیر است.

وی تاکید کرد: تمام فطریه های جمع آوری شده از طریق دبیرخانه، صرف نیازمندان جامعه تحت پوشش شده و همچنین مبالغی که توسط بیمارستان امید و سایر موسسات دارای مجوز جمع آوری می شود، برای بیماران صعب العلاج هزینه خواهد شد.

مدیر کل کمیته امداد آذربایجان غربی با اشاره به زکات فطریه جمع آوری شده در سال ۹۶، بیان کرد: سال گذشته میزان زکات فطریه ۶۳ میلیارد ریال بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار