شهردار منطقه ۲۰:

اشتغال به کار 400 بانو از جنوب تهران با حمایت شهرداری

شهرری(پانا) - شهردار منطقه 20 از اشتغال به کار 400 نفر از بانوان جنوب تهران با حمایت شهرداری این منطقه از کارآفرینان و فعالیت مراکز مهارت آموزی خبرداد.

کد مطلب: ۸۲۹۲۴۲
لینک کوتاه کپی شد
اشتغال به کار 400 بانو از جنوب تهران با حمایت شهرداری

سید احمد صفوی ضمن اعلام این خبر گفت: مدیریت شهری ری در راستای تحقق شعار سال و حمایت از کالای ایرانی توانسته زیرساخت های لازم برای همکاری بانوان جنوب تهران با 6 نشان تجاری مطرح تولید کالا را ایجاد کند.
وی با بیان اینکه در سال های اخیر 20 مرکز مهارت آموزی کوثر در جنوب تهران راه اندازی شده است، عنوان کرد: اولویت اصلی این مراکز ایجاد فرصت شغلی و توانمندسازی بانوان بی سرپرست و بد سرپرست فعال است.
صفوی تصریح کرد: فعالیت و آموزش های مداوم مراکز مهارت آموزی کوثر در سال های اخیر باعث شده است که امروز فرصت شغلی برای 300 نفر به صورت تمام وقت و 100 نفر به صورت پاره وقت و کار در منزل فراهم شود.
وی ادامه داد: مراکز کارآفرینی منطقه 20 در حال حاضر با 6 نشان تجاری مطرح و پرفروش ایرانی نظیر گالوس، مدیس، نیکوتن پوش، خاتون، یاقوت سرخ و بته جقه همکاری دارند و کارآفرینان در بحث بازاریابی موفق عمل کرده اند.
صفوی با اشاره به اینکه مدیریت شهری در راستای شعار سال و حمایت از کالای ایرانی از هیچ تلاشی کوتاهی نمی کند، گفت: در مجموعه های راه اندازی شده، یک مجموعه ویژه توان یابان است و تاکنون 60 توان یاب تحت پوشش این مجموعه با کسب مهارت های لازم مشغول به کار شده اند.
شهردار منطقه 20 یادآور شد: شاغلان مراکز مهارت آموزی کوثر از خدمات حمایتی شهرداری در مناسبت های مختلف بهره مند می شوند.
بر اساس این گزارش پوشاک، لوازم جانبی آشپزخانه، صنایع دستی، محصولات هنری، تولید و فرآوری آجیل و خشکبار ایرانی، تولید عرقیجات گیاهی، سنگ های تزئینی از جمله زمینه های فعالیت مراکز مهارت آموزی کوثر است و بانوان علاقه مند برای همکاری با این خانه ها می توانند به اداره بانوان معاونت اجتماعی شهرداری منطقه 20 مراجعه کنند.

/خبرنگار: رضوانه خاوری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار