معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران در سومین نشست شورای آموزش و پرورش استان تهران در سال ۹۷:

شورای آموزش و پرورش به عنوان یک پارلمان فرهنگی از جایگاه بالایی برخوردار است

تهران (پانا) - سومین نشست شورای آموزش و پرورش استان تهران در سال 96 با حضور معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران ، عصر دیروز در سالن همایش آیت الله رفسنجانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۸۲۹۲۲۶
لینک کوتاه کپی شد
شورای آموزش و پرورش به عنوان یک پارلمان فرهنگی از جایگاه بالایی برخوردار است

شکرالله حسن بیگی معاون سیاسی ، اجتماعی استانداری تهران گفت: شورای آموزش و پرورش به عنوان یک پارلمان فرهنگی از جایگاه بسیار حساس و بالایی برخوردار است.

وی یکی از مهمترین وظایف شورای آموزش و پرورش را پرداختن به اهداف فرهنگی تعلیم و تربیت دانست و افزود: توسعه زیرساخت های فرهنگی در مدارس باید نهادینه شود.

حسن بیگی، با اشاره بر نظارت و کنترل بر عملکرد دستگاهها و نیروهای انسانی ، تاکید کرد: یکی از معضلات اصلی کشور عدم نظارت و کنترل دقیق است چرا که در اکثر مواقع ما از قوانین بسیار خوبی برخورداریم اما متاسفانه نظارت درستی بر اجرای قوانین نداریم .

معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت بالای پرداختن به اوقات فراغت دانش آموزان تصریح کرد: در اوقات فراغت باید از موازی کاری جلوگیری کرد و بهتر است امکانات تمامی دستگاهها به صورت متمرکز به سمت آموزش و پرورش سوق داده شود تا با مدیریت یکپارچه در اختیار دانش آموزان قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار