دیدار مدیرکل آموزش و پرورش گلستان با نمایندگان تشکل ها و احزاب اصلاح طلب گلستان

گرگان(پانا)-دیدار مدیرکل آموزش و پرورش گلستان با نمایندگان تشکل ها و احزاب اصلاح طلب گلستان برگزار گردید.

کد مطلب: ۸۲۹۲۲۱
لینک کوتاه کپی شد
دیدار مدیرکل آموزش و پرورش گلستان با نمایندگان تشکل ها و احزاب اصلاح طلب گلستان

دیدار احسان گوهری راد، مدیرکل آموزش و پرورش گلستان با نمایندگان تشکل ها و احزاب اصلاح طلب گلستان در محل سالن کنفرانس اداره کل آموزش و پرورش گلستان برگزار گردید.

گوهری راد در این دیدار ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: اعتقاد بنده بر این است که باید از ظرفیت همه احزاب و تشکل ها استفاده شود و تعاملات فی مابین به طور دائم وجود داشته باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان در ادامه گفت: بنده از هر فکر و اندیشه ای که بتواند به آموزش و پرورش کمک کند استفاده کرده و خواهم کرد و اعتقاد دارم که احزاب و تشکل ها با ایجاد گروههای تخصصی می توانند به عنوان اتاق فکر عمل کنند و انتظار دارم که در احزاب سیاسی استان گلستان، اتاق فکر و کارگروههای تخصصی پیرامون آموزش و پرورش شکل گرفته تا با پیشنهادات و نظرات کارشناسی، یاری رسان آموزش و پرورش استان باشند.

گوهری راد افزود: انرژی احزاب و تشکل ها نباید فقط مصروف به انتصابات شود و معتقدم که این انرژی باید در راستای سیاست ها و برنامه های آموزش و پرورش هزینه شود. وی ادامه داد: متاسفانه اکثر گروهها و احزاب فقط در زمان انتخابات فعال هستند در حالی که باید بعد از انتخابات نیز در جهت پیشبرد امور ارائه طریق و برنامه داشته باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان در ادامه اظهار داشت: بنده اعتقاد دارم که گروهها و تشکل های سیاسی دارای پتانسیل و ظرفیت های فراوانی هستند و می توانند با استفاده از این ظرفیت ها مطالبات واقعی مردم را دنبال کنند.

در این دیدار آقایان: رستمانی، اسلامی، مهیمنی، خان احمدی، پاک مهر، بهروش و شهریاری و خانم ها: گلدسته، رایج و غریبیان به نمایندگی از احزاب دیدگاهها و نظرات خود را عنوان نمودند. لزوم ارتقای کیفیت آموزشی، افزایش نظارت و کنترل در سطح مدارس غیردولتی و آموزشگاههای علمی، توجه به شایسته سالاری در انتصابات، دفاع از شأن و حرمت معلمین، لزوم تعامل با نهادهای مدنی، لزوم داشتن استقلال در امور، توجه به آموزش های ضمن خدمت توأم با کیفیت، پیوند دادن مهارت با آموزش و توجه به هنرستان های تولید محور، توجه به فن بازارها، نمایشگاه ها و دستاوردهای دانش آموزی، لزوم توجه به آسیب های اجتماعی و گسترش آن در جامعه، ضرورت استفاده از نتایج تحقیقات و یافته پژوهشی، ضرورت تعامل با دانشگاه فرهنگیان، توجه به عدالت آموزشی و لزوم نگاه ویژه به مناطق محروم و مرزی، استفاده از بانوان و جوانان در پست های اداری و لزوم نیروسازی در پست های اداری با استفاده از ظرفیت جوانان از مهمترین مباحث مطرح شده در این جلسه بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار