مدیر کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد:

شرط معدل، آزمون ورودی و مصاحبه از دانش آموزان جهت ثبت نام در مدارس دولتی ممنوع است

یاسوج (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: در مدارس دولتی برگزاری آزمون ورودی –مصاحبه و تعیین شرط معدل ممنوع است.

کد مطلب: ۸۲۹۲۰۸
لینک کوتاه کپی شد
شرط معدل، آزمون ورودی و مصاحبه   از دانش آموزان  جهت  ثبت نام در مدارس دولتی ممنوع است

هادی زارع پور افزود: به استناد ماده 30 آیین‌نامه اجرایی مدارس دریافت هرگونه وجه به‌جز موارد مربوط به بیمه حوادث و کتابهای درسی در زمان ثبت نام در مدارس دولتی مجاز نیست.

وی با اشاره به اینکه ثبت نام در مدارس خاص مانند شاهد، نمونه و غیردولتی تابع قوانین خاص آن مدارس است، گفت: اولیاء دانش آموزان موارد تخلف را به ادارات ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش وپرورش شهرستان‌ها و مناطق و یا تلفن ستاد ثبت نام اداره کل آموزش و پرورش به شماره 33222038-074 اطلاع دهند.

معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش و دبیر ستاد ثبت نام آموزش وپرورش نیز افزود: تمامی نوآموزان بدو ورود به دبستان باید در برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی شرکت کنند.

ایوب رضایی اظهار کرد: برای ثبت نام دانش آموزان در شهرها بجز هنرجویان هنرستان‌ها و مدارس خاص با توجه به محدوده جغرافیایی محل سکونت انجام می شود.

وی گفت: کار هدایت تحصیلی دانش‌آموزان با توجه به شاخص‌های ارزیابی آزمونی-علائق و استعدادها نیز در آستانه ثبت نام انجام می‌شود.

دبیر ستاد ثبت نام تصریح کرد: مدیران مدارس باید به گونه ای برنامه‌ریزی کنند که تمامی ثبت نام ها تا 31 مرداد 97 به پایان برسد.

سال گذشته 152 هزار دانش آموز در بیش از 2 هزار و 800 آموزشگاه کهگیلویه و بویراحمد تحصیل کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار