رئیس کل دادگستری استان گلستان

چهارصد زندانی جرائم غیرعمد در زندان‌های گلستان به سر می‌برند

گرگان(پانا)-رئیس کل دادگستری استان گلستان با اشاره به همت گلستانی‌ها برای آزادی زندانیان غیرعمد گفت: حدود ۴۰۰ زندانی جرائم غیرعمد در گلستان وجود دارد که چشم انتظار کمک خیران هستند.

کد مطلب: ۸۲۹۲۰۳
لینک کوتاه کپی شد
چهارصد زندانی جرائم غیرعمد در زندان‌های گلستان به سر می‌برند

هادی هاشمیان در جشن گلریزان شهرستان رامیان با قدردانی از همت خیران گلستانی برای کمک به زندانیان جرایم غیرعمد و مالی در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: رامیان پنجمین شهرستان استان است که مردم آن برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد شهرشان ، جشن گلریزان برگزار کردند.

رئیس کل دادگستری استان گلستان با تاکید بر این که فرق است بین بدهکار و بزهکار افزود: زندانیان جرایم غیرعمد بدهکارند و از بیش از 4 هزار زندانی استان، حدود 400 نفر به علت ناتوانی در پرداخت بدهی و دیه ناشی از تصادف و حوادث کارگاهی زندانی‌ هستند.

هاشمیان افزود: پارسال با همت خیران و ستاد دیه، 305 نفر از زندان آزاد شدند که بیش از نصف بدهی این افراد را طلبکارانشان بزرگوارانه بخشیدند.

این مقام ارشد قضایی استان گفت: مردم رامیان 65 میلیون تومان در جشن گلریزان برای آزادی زندانیان دیون مالی و غیرعمد این شهرستان هدیه کردند.

رئیس کل دادگستری استان گلستان با بیان که کمک به زندانیان نیازمند، منحصر به ماه مبارک رمضان نیست از مردم دعوت کرد: در طول سال با واریز کمک‌های نقدی خود به شماره حساب 0106002975005 و شماره کارت 6037991899938439 نزد بانک ملی به نام ستاد مردمی دیه استان در این امر خداپسندانه مشارکت کنند.

روشن رئیس دادگستری شهرستان رامیان هم در این مراسم گفت: در این شهرستان 26 زندانی جرایم عمد ،دیه و تصادف داریم که از ابتدای ماه مبارک رمضان 4 نفر آزاد شدند و امیدواریم با کمک های مردم در جشن گلریزان و در طول سال همه این افراد به آغوش خانواده‌های‌شان بازگردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار