نگرانی بزرگ منچستریونایتد از حضور لوپتگی در رئال مادرید

تهران (پانا) – انتخاب جولین لوپتگی به‌عنوان سرمربی رئال مادرید ناگوارترین خبر ممکن برای هواداران منچستریونایتد بود؛ آنها بیش از هر زمان دیگری خطر جدا شدن ستاره تیم‌شان را احساس می‌کنند.

کد مطلب: ۸۲۹۱۸۸
لینک کوتاه کپی شد
نگرانی بزرگ منچستریونایتد از حضور لوپتگی در رئال مادرید

به گزارش ESPN، در بین تمام گزینه‌هایی که برای سرمربی‌گری رئال مادرید مطرح شده بود، تنها کسی که هواداران منچستر یونایتد دوست نداشتند به نیمکت رئال مادرید برسد جولیان لوپتگی سرمربی تیم ملی اسپانیا بود. منچستری‌ها حتی راضی بودند که مورینیو یکبار دیگر به رئال مادرید برگردد اما لوپتگی سرمربی کهکشانی‌ها نشود.

طی سال‌های گذشته در کنار دغدغه‌های مختلقی که هواداران منچستریونایتد برای آغاز لیگ برتر جزیره داشته‌اند، یک نگرانی همیشگی برای آنها وجود داشته است. دیوید دخه‌آ که از در سال 2011 بعنوان گلری جوان راهی اولترافورد شد پس از درخشش با لباس منچستریونایتد طی تابستان‌های اخیر همیشه از سوژه‌های نقل و انتقالات بوده و هواداران منچستریونایتد را در ترس جدایی قرار داده است.

حالا جولین لوپتگی که خودش 3 سال گلر رئال مادرید بوده است سرمربی قهرمان اروپا شده است. دیوید دخه‌آ همراه با لوپتگی شاید نزدیک به یک ماه در اردوی تیم ملی اسپانیا خواهند بود و این فرصت می‌تواند غنیمت طلایی برای سران رئال مادرید باشد که از سرمربی جدید این تیم درخواست کنند دروازه‌اش را با حضور دیوید دخه‌آ بیمه کند. لوپتگی خوب می‌داند که حضور گلر اولی تیم ملی اسپانیا در ترکیب رئال مادرید می‌تواند بخش بزرگی از دغدغه‌ای او را برای فصل جدید لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا برطرف کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار