مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان خبر داد : 3 هزار و 400 میلیارد تومان سودآوری در صندوق ذخیره فرهنگیان

اهواز (پانا) - مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: صندوق فرهنگیان پس از سرمایه گذاری و انجام فعالیت های مختلف اقتصادی موفق به سود آوری 3 هزار و 400 میلیارد تومانی شده است.

کد مطلب: ۸۲۹۱۶۲
لینک کوتاه کپی شد
مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان خبر داد : 3 هزار و 400 میلیارد تومان سودآوری در صندوق ذخیره فرهنگیان

مهدی نیکدل گفت: از ابتدای تاسیس صندوق ذخیره فرهنگیان تا پایان اسفندماه95 ، یک هزار و 500 میلیارد تومان از حساب فرهنگیان کسر و به این صندوق واریز شده است و با 700 میلیارد تومان واریزی سهم دولت ، صندوق فرهنگیان اقدام به فعالیت های اقتصادی کرد که سود آوری 3 هزار و 400 میلیارد تومانی را به همراه داشت.

وی با اشاره به اینکه یک هزار و 800 میلیارد تومان از این مبالغ به فرهنگیان بازنشسته پرداخت شده است، اضافه کرد: سود آوری ایجاد شده ناشی از عملکرد موفق صندوق ذخیره فرهنگیان است و این صندوق توانسته است در طول دوره فعالیت به وظایف قانونی خود عمل کند.

نیکدل با بیان اینکه تخلف 16 هزار میلیاردی در صندوق ذخیره فرهنگیان صحت ندارد، گفت: وقتی کل دارایی های دفتری صندوق ذخیره فرهنگیان 5 هزار میلیارد تومان است چگونه ممکن است در این صندوق تخلف 16 هزار میلیارد تومانی رخ دهد.

وی همچنین گفت: در عین حال این دارایی ها نیز به صورت پول نقد نیست که کسی بتواند از آن برداشت کند بلکه دارایی های این صندوق در شرکت های پتروشیمی، ماشین سازی، ساختمانی، صنایع آموزشی و ... سرمایه گذاری شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار