دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خوزستان:

فعالیت های فرهنگی ظرفیت مناسبی برای مقابله با آسیب های اجتماعی است

اهواز (پانا) - دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان خوزستان اظهار کرد: اجرای برنامه های متعدد فرهنگی نقش تاثیر گذاری در جلوگیری از بروز آسیب های اجتماعی در دانش آموزان دارد.

کد مطلب: ۸۲۹۱۶۱
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت های فرهنگی ظرفیت مناسبی برای مقابله با آسیب های اجتماعی است

حسین لامی زاده در نشست شورای فرهنگی مبارزه با مواد مخدر استان که در آموزش و پرورش خوزستان برگزار شد، با اشاره به اینکه 5 تیرماه روز جهانی مبارزه با مواد مخدر است، گفت: تمامی افراد جامعه باید بدانند که گرایش به مواد مخدر نوعی آسیب اجتماعی است و باید مقابله با آن به صورت یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود.

وی با تاکید بر اینکه مبارزه با آسیب های اجتماعی باید به دغدغه تمامی آحاد جامعه تبدیل شود، گفت: ایجاد حساسیت در خصوص مسائل فرهنگی یکی ابزارهای مهم برای مبارزه با مواد مخدر است.

لامی زاده با بیان اینکه از ظرفیت های سازمان های مردم نهاد می توان برای مبارزه با مواد مخدر استفاده کرد، گفت: اجرای برنامه های متعدد فرهنگی و کیفی سازی در اثر بخشی مطلوب این برنامه ها، نقش تاثیر گذاری در گرایش جوانان و نوجوانان به مواد مخدر دارد.

وی خاطرنشان کرد: لازم است تا افراد آسیب پذیر جامعه، نسبت به خطرات استفاده از مواد مخدر آگاهی پیدا کنند و یکی از مهمترین اقدام های بازدارنده در این خصوص پرداختن به فعالیت های فرهنگی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار