وزیر آموزش و پرورش: خیرین مدرسه ساز آورده‌ای بیش از دولت در این سال‌ها داشته‌اند

تهران (پانا) - سید محمد بطحایی با اشاره به اینکه خیرین آورده ای بیش از دولت در این سالها داشته اند و انقلابی بزرگ از مدرسه سازی را به نمایش گذاشتند، گفت: حدود 10 درصد مدارس به صورت دونوبته اداره می‌شوند و یک سوم مدارس نیازمند بازسازی و مقاوم سازی هستند.

کد مطلب: ۸۲۹۱۴۷
لینک کوتاه کپی شد
وزیر آموزش و پرورش: خیرین مدرسه ساز آورده‌ای بیش از دولت در این سال‌ها داشته‌اند

سید محمد بطحایی، وزیر آموزش و پرورش در گردهمایی خیرین مدرسه ساز که در دارالفنون تهران برگزار شد، ضمن تجلیل از خیرین مدرسه ساز برای مشارکت در این امر خیر، گفت: امروز آموزش و پرورش به خود می بالد که در دو دهه بزرگانی نهضت عظیم مدرسه سازی را ثبت و ضبط کردند ک مجمع بزرگی در کنار آموزش و پرورش و سازمان نوسازی مدارس مسئولیت جذب خیران برای ساخت مدارس را برعهده گرفتند.

او ادامه داد: امروز از 530 هزار کلاس درس در میهن اسلامی بیش از 110 هزار کلاس توسط خیرین ساخته و تحویل آموزش و پرورش شده است.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه خیرین آورده ای بیش از دولت در این سالها داشته اند و انقلابی بزرگ از مدرسه سازی را به نمایش گذاشتند، گفت: حدود 10 درصد مدارس به صورت دونوبته اداره می‌شوند و یک سوم مدارس نیازمند بازسازی و مقاوم سازی هستند.

بطحایی با اشاره به ارتقای سطح مشارکت خیرین و واقفین در امر مدرسه سازی گفت: حضور پررنگ بیش از 650 هزار خیر در داخل و یک هزار خیر در سراسر جهان بازوی توانمندی برای ماست و از دستاوردهای نیکوی انقلاب اسلامی است.

وی در پایان گفت: امام راحل معتقد بودند همه ایران باید مدرسه شوند و رهبری مدرسه سازی را صدقه جاری تلقی کرده اند و مردم ما اهل خیر اند و به پشتوانه فرهنگ و تمدن غنی این مهم همواره رو به تزاید بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار