طی حکمی از سوی وزیر

رییس شورای عالی هنرمندان، نویسندگان و شاعران معرفی شد

تهران (پانا) - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی حکمی محمدرضا اسدزاده را به عنوان رییس شورای عالی هنرمندان، نویسندگان و شاعران کشور منصوب کرد.

کد مطلب: ۸۲۹۱۴۳
لینک کوتاه کپی شد
رییس شورای عالی هنرمندان، نویسندگان و شاعران معرفی شد

به گزارش روابط عمومی شورای عالی ارزشیابی هنرمندان، نماینده تام الاختیار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس شورای عالی ارزشیابی هنرمندان و نویسندگان کشور منصوب شد.

وزیر فرهنگ و ارشاد امروز طی حکم جدیدی برای محمدرضا اسدزاده، وی را به عنوان نماینده تام الاختیار وزیر و رییس شورای عالی هنرمندان، نویسندگان و شاعران کشور منصوب کرد. وی پیش از این طی حکمی از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان دبیر شورا منصوب شده بود.

اسدزاده سابقه مدیرکلی امور فرهنگی و روابط عمومی انتشارات سروش صدا و سیما، مدیر روابط عمومی دفتر نشر فرهنگ اسلامی، مدیریت امور فرهنگی منطقه 2 سازمان فرهنگی - هنری شهرداری تهران، عضویت در تحریریه روزنامه همشهری و سردبیری خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) را در کارنامه کاری خود داراست.

کتاب «منِ این نسل» از تألیفات اسدزاده است که پس از ناکامی در اخذ مجوز انتشار از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در خارج از کشور (باکو/۱۳۹۱) به چاپ رسید و به دلیل محتوایش حاشیه‌هایی را در پی داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار