تجلیل از چهره برجسته قرآنی در حرم حضرت معصومه(س)

قم (پانا)- با حضور آیت‌الله سعیدی تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت (س) و امام‌جمعه قم از حجت‌الاسلام‌والمسلمین ربانی خراسانی تجلیل شد.

کد مطلب: ۸۲۹۱۲۱
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از چهره برجسته قرآنی در حرم حضرت معصومه(س)

مراسم تجلیل از چهره برجسته قرآنی حجت‌الاسلام‌والمسلمین ربانی خراسانی امروز در آیین ترتیل خوانی عمومی حرم مطهر با حضور آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) و جمعی از معاونان و مدیران آستان مقدس در سالن محراب حرم مطهر برگزار شد.

آیت الله سعیدی در این مراسم با اشاره به اینکه تجلیل‌های بسیاری در عرصه قرآنی صورت گرفته است، اظهار داشت: حجت‌الاسلام‌والمسلمین ربانی خراسانی در عرصه ترویج معارف قرآنی از اهتمام خاصی برخوردار است.

تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت (س) تصریح کرد: ترویج گسترده فعالیت‌های قرآنی نشان‌دهنده این است که فعالیت در مسیر رضای الهی برکات فراوانی را به دنبال دارد.

وی عنوان کرد: امروز کارهای قرآنی ارزشمندی در کشور از برکات حجت‌الاسلام‌والمسلمین ربانی انجام شده است و امیدواریم ثمره گستره تبلیغی همچنان ادامه داشته باشد.

آیت‌الله سعیدی خاطرنشان کرد: افراد زیادی در مسیر رضای الهی فعالیت می‌کنند و خداوند نیز در برابر کار آنان لطف خود را شامل حالشان می‌کند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ربانی خراسانی نیز در این مراسم با اشاره به انجام فعالیت‌های خود در زمینهٔ معارف قرآن اظهار داشت: فعالیت‌های قرآنی را در سال 45 از مشهد مقدس آغاز کرده‌ام.

وی بابیان اینکه فعالیت‌های قرآنی را به همراه 11 طلبه دیگر در مسجد مهدیه مشهد انجام می‌دادیم، افزود: فعالیت‌ها با کمک‌های مردمی که در رأس آنان آیت‌الله میلانی قرار داشت انجام می‌شد.

فعال قرآنی ادامه داد: بعد از مشهد، فعالیت‌های قرآنی خود را با عنوان روش تدریس قرآن کریم در قم آغاز کردم که این فعالیت‌ها بانام حوزه علمیه شناخته می‌شد.

وی به بخش‌های دیگر فعالیت‌های قرآنی خود اشاره و خاطرنشان کرد: سرکشی از کلاس‌های تابستانه شهرستان‌ها و حضور در کشورهای غرب افریقا در ترویج معارف قرآنی بسیار مؤثر بود که توانستیم به لطف خداوند موفق عمل کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار