مدیر آموزش و تبلیغ مسجد مقدس جمکران خبر داد:

برگزاری کارگاه‌های فقه کاربردی در نمایشگاه مسجد مقدس جمکران

قم (پانا)- مدیر آموزش و تبلیغ مسجد مقدس جمکران بابیان اینکه کارگاه‌های فقه کاربردی در ایام ماه مبارک رمضان در نمایشگاه مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود، گفت: مسائل اقتصادی و معاملات بانک‌ها از جمله عناوین این کارگاه ها بوده که با استفاده از کارشناسان مجرب برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۸۲۹۱۲۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری کارگاه‌های فقه کاربردی در نمایشگاه مسجد مقدس جمکران

قاسم صبری با اشاره به برگزاری مراسم تجلیل از شهدا و خانواده‌های شهدای ۱۵ خرداد، اظهار کرد: برنامه‌های متعددی برای زائران در ماه مبارک رمضان در نظر گرفته شده‌است.
وی بابیان اینکه در جنگ‌های رمضان ویژه‌برنامه هایی برای کودکان و نوجوانان در نظر گرفته شده که در طول ماه مبارک رمضان به اجرا رسیده است، افزود: مرکز گل نرگس با اجرای برنامه‌های شاد و معرفتی خانواده‌ها را برای زیارت بهتر از مسجد مقدس جمکران یاری می‌دهد.
صبری با تاکید براینکه نمایشگاهی در صحن اصلی مسجد مقدس جمکران برپا شده‌است، گفت: این نمایشگاه موضوعاتی چون سبک زندگی اسلامی، مزاج شناسی و اصلاح تغذیه، خانواده و فقه کاربردی و غیره را شامل می‌شود.
وی با اشاره به اینکه آموزش فقه کاربردی به‌صورت کارگاهی برگزار می‌شود، ادامه داد: مسائل اقتصادی و معاملات بانک‌ها ازجمله این عناوین بوده که با استفاده از کارشناسان مجرب برگزار می‌شود.
مدیر آموزش و تبلیغ مسجد مقدس جمکران در پایان خاطر نشان کرد: هدف از اجرای برنامه های فرهنگی و معرفتی در این مکان مقدس این است که به اندوخته‌های علمی و دینی زائران افزوده‌شود، بنابراین تمامی برنامه‌ها در راستای این هدف مهم انجام می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار