عیدانه های شبکه دو سیما به مناسبت عید سعید فطر

تهران (پانا) - به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر ؛ شبکه دو سیما ویژه برنامه های متعدد، فیلم های سینمایی و دو قسمت جدید از مجموعه «کلاه قرمزی» را برای مخاطبان این شبکه در گروه های مختلف سنی تدارک دیده است.

کد مطلب: ۸۲۹۰۹۳
لینک کوتاه کپی شد
عیدانه های شبکه دو سیما به مناسبت عید سعید فطر

به گزارش روابط عمومی شبکه دو؛ «آئینه خانه» به بهانه عید بندگی و عبادت با رویکرد ویژه ای تقدیم مخاطبان خواهد شد. این برنامه کاریست از گروه خانواده که با حضور حجت الاسلام شهاب مرادی و به تهیه کنندگی سعید ستودگان جمعه و شنبه ( 25 و 26 خرداد ) ساعت 11:00 روانه آنتن خواهد شد.
همچنین اختتامیه برنامه «مکث» کاری از گروه کودک و نوجوان ساعت 15:15 روز شنبه 26 خرداد برای پخش از این شبکه در نظر گرفته شده است. در این قسمت از برنامه ضمن معرفی گروه های شرکت کننده و مروری بر روند برنامه از ابتدا تا کنون؛ گروه برگزیده شناخته و تقدیر می شود.

از دیگر تدارکات شبکه دو؛ پخش دو قسمت جدید از مجموعه «کلاه قرمزی» است که جمعه و شنبه ( 25 و 26 خرداد) ساعت ۱۲:00 به روی آنتن می رود. تکرار این مجموعه نیز در همان روز ساعت 17:00 پخش می‌شود.

پنجشنبه 24 خرداد نیز برنامه سحرگاهی «خوان نیاز» لحظات ملکوتی قبل و بعد از اذان صبح را با رویکرد ویژه عید سعید فطر تقدیم مخاطبان می کند. همچنین از همین گروه برنامه ساز ویژه برنامه ای برای ساعت 23:30 روز جمعه تدارک دیده شده که به صورت زنده روانه آنتن می شود.
سخنرانی های ویژه عید فطر، گلچین برنامه ماه مهربانی، بهترین شو، با ما بیا و ... از دیگر برنامه های تدارک دیده شده به مناسبت این عید بزرگ است.
در روز عید سعید فطر فیلم سینمایی «کادوی در به در» به کارگردانی یوسف تیموری و با بازی یوسف تیموری، رضا داودنژاد و سحر ولدبیگی ساعت 8:00، درام خانوادگی «نبرد خرگوشی» محصول سال 2018 کشور اسپانیا کاری از ویل گلاک ساعت 17:30 و «کلبه هورنر» به کارگردانی جوئل هاپکینز محصول 2017 کشور انگلستان ساعت 23:30 روانه آنتن خواهند شد.
همچنین شنبه 26 خرداد ماه سینمایی «من پلیس نیستم» به کارگردانی مهران غفوریان و با بازی مهران غفوریان، سحر ولدبیگی، کیانوش گرامی، رضا ناجی، امیر نوری، ملکه رنجبر و ... ساعت 8:00، پویانمایی «مبارک» به کارگردانی محمد رضا نجفی و با حضور الناز شاکردوست و سینمایی «راننده» به کارگردانی ادگار رایت محصول 2017 کشور آمریکا در جدول پخش برنامه های قرار گرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار