سالاری، عضو شورای شهر تهران در گفت‌وگو با پانا مطرح کرد

اعلام دلیل مخالفت شورای شهر با مطالعه مجدد برای ساماندهی بوستان ولایت

تهران (پانا) - رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران با بیان اینکه شورا با انجام مجدد مطالعه ساماندهی بوستان ولایت مخالف است، می گوید در زمان مدیریت مهدی حجت، معاون سابق شهرسازی شهرداری، قرار بودمطالعات مربوط به بوستان ولایت از ابتدا انجام شود که شورای شهر با این موضوع مخالفت کرد زیرا مطالعاتی که در گذشته انجام شد، قابل قبول است .

کد مطلب: ۸۲۹۰۹۰
لینک کوتاه کپی شد
اعلام دلیل مخالفت شورای شهر  با مطالعه مجدد برای ساماندهی بوستان ولایت

محمد سالاری در گفت‌وگو با پانا در خصوص ساماندهی بوستان ولایت گفت: در این راستا طرح مطالعاتی کاملی انجام شده است اما با تغییر مدیریت‌ها در برخی از معاونت‌های شهرداری اشخاص اعمال سلیقه می‌کنند و مطالعات گذشته را بدون اینکه با رویکرد واقع‌بینانه بررسی کنند، کنار می‌گذارند و تصمیم می‌گیرند مطالعات جدیدی در این زمینه انجام دهند.

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران ادامه داد: در دوره مدیریت شهری گذشته درخصوص بوستان ولایت با رویکرد صیانت از فضای سبز و با توجه به مفاد طرح تفصیلی مطالعات کاملی انجام شد. این مطالعات در کمیسیون شهرسازی و معماری شورا و کمیسیون ماده پنج شهرداری تهران ارائه شد و بیشتر اعضای جلسه با چارچوب این مطالعات موافقت کردند گرچه نظراتی هم با رویکرد اصلاحی داشتند.

وی ادامه داد: در زمان مدیریت مهدی حجت معاون سابق شهرسازی شهرداری، شاهد بودیم که دستور داد مطالعات مربوط به بوستان ولایت از صفر انجام شود که شورای شهر با این موضوع مخالفت کرد زیرا معتقد بودیم که مطالعات انجام شده قابل توجه است و نقاط قوت دارد. معاون شهرسازی جدید نیز باید این موارد را بدون جانب‌داری ارزیابی کند و اگر طرح مطالعاتی بوستان ولایت ایراداتی دارد، آن‌ها را برطرف کند اما اینکه کل مطالعات را کنار بگذاریم و از صفر شروع کنیم با توجه به محدودیت‌هایی که در حوزه درآمدی شهرداری وجود دارد به مصلحت شهرداری نیست. شورا نیز این موضوع را قطعا دنبال می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار