در جلسه کمیته پشتیبانی بسیج دانش آموزی آموزش و پرورش نطنز مطرح گردید

تعامل بین آموزش و پرورش و بسیج باعث پیشرفت برنامه های فرهنگی می شود

نطنز/اصفهان (پانا) - جلسه کمیته پشتیبانی بسیج دانش آموزی و آموزش و پرورش شهرستان نطنز برگزار گردید.

کد مطلب: ۸۲۹۰۷۶
لینک کوتاه کپی شد
تعامل بین آموزش و پرورش و بسیج باعث پیشرفت برنامه های فرهنگی می شود

جلسه کمیته پشتیبانی بسیج دانش آموزی با حضور چاوش پور مدیر ، حسینی معاون پرورشی ، سرهنگ اکبری جانشین ناحیه سپاه ، فرمانده حوزه دانش اموزی ، مسئول بسیج سازندگی و کارشناسان در مدیریت آموزش و پرورش برگزار گردید.

در ابتدای جلسه چاوش پور ضمن خیر مقدم و قبولی طاعات و عبدات در ماه مبارک رمضان گزارشی از اقدامات صورت گرفته در حوزه بسیج فرهنگیان و دانش آموزی ارائه نمودند.

وی برگزاری اردوی جهادی در فصل تابستان را برای روحیه همکاری و تعامل برای دانش اموزان مفید خواند و خاطر نشان نمود: دانش آموزان در این طرح با جنبه های مختلف علمی ، اجتماعی و فرهنگی آشنا می شوند .

در ادامه حسینی معاون پرورشی مطالبی درباره اجرای طرح هجرت در تابستان 97 ، همکاری با ستاد اوقات فراغت آموزش و پرورش و همچنین برگزاری اردوی آمادگی دفاعی مطالبی را بیان نمود.

سرهنگ اکبری جانشین سپاه نطنز از همکاری و تعامل آموزش و پرورش با بسیج و سپاه قدردانی نمود و افزود: برگزاری جلسات منظم کمیته هماهنگی و پشتیبانی باعث افزایش کیفیت و اثرگذاری بیشتر برنامه ها خواهد شد. وی از فعالیت های صورت گرفته در حوزه بسیج دانش آموزی در سال تحصیلی برای دانش اموزان بسیجی مطالبی را ذکر نمود.

موضوع دیگری که در این جلسه مطرح گردید بحث اردوهای طرح هجرت بود که فیروزپور فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی نطنز ضمن قدردانی از مدیریت آموزش و پروش و بسیج سازندگی شهرستان به جهت همکاری مناسب در اجرای اردوهای طرح هجرت و جهادی دانش آموزان این مهم را حاصل زحمات و تلاش های مسئولین دو نهاد در جهت پیاده سازی برنامه های مختلف این اردوها دانست و خواستار همکاری آنها در سال جدید برای تحقق شعار سال جدید در زمینه حمایت از کالای ایرانی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار