توسعه صنعت گردشگری را در گرو حمایت از سرمایه گذاران رقم می خورد

ارومیه (پانا) - رییس کمیسیون سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شورای اسلامی شهر ارومیه توسعه صنعت گردشگری را در گرو حمایت از سرمایه گذاران دانست.

کد مطلب: ۸۲۹۰۷۴
لینک کوتاه کپی شد
توسعه صنعت گردشگری را در گرو حمایت از سرمایه گذاران رقم می خورد

محمد خالد حاتمی بیان کرد: پروژه سرمایه گذاری اوریاد یکی از پروژه های قابل توجه و موفق شهر ارومیه است که از پیشرفت فیزیکی قابل قبولی برخوردار بوده است و لذا با توجه به مشکلات این پروژه باید در جهت رفع موانع تلاش کنیم.

وی افزود: امروز با توجه به شرایط خاص اقتصادی کشور نباید شرایطی ایجاد کنیم که باعث فرار سرمایه گذاران داخلی و خارجی شود .

رئیس کمیسیون سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: با ایجاد شرایط سخت و خاص برای سرمایه گذاران به ویژه سرمایه گذاران داخلی نه تنها باعث ایجاد رکود اقتصادی خواهیم شد بلکه بر توسعه شهرها نیز ضربه وارد خواهیم کرد و لذا باید تمام تلاش خود را در جهت احترام به سرمایه گذاران و جذب آنان و ایجاد زمینه های لازم جهت فعالیت آنان فراهم شود.

وی تاکید کرد: مسئولین و دستگاههای اقتصادی در راستای جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی در راستای پیشبرد اهداف و توسعه و آبادانی شهر تلاش های خود را بیشتر نمایند.

حاتمی گفت: متاسفانه امروز با توجه به ایجاد مشکلات متعدد به سرمایه گذاران داخلی و عدم حمایت و استقبال لازم از آنها ، سرمایه گذاری در استان با مشکل مواجه شده است.

وی خاطر نشان کرد: امروز باید با حمایت از سرمایه گذاران توسعه صنعت گردشگری در شهر ارومیه را تحقق داد که در غیر این صورت در آینده نه چندان دور با مشکلات عدیده ای دسته و پنجه نرم خواهیم کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار