مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل خبرداد:

اجرای طرح تولید پوشاک در روستاهای اردبیل

اردبیل (پانا) - مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: طرح تولید پوشاک با هدف اشتغالزایی بزودی در روستاهای این استان عملیاتی می شود.

کد مطلب: ۸۲۹۰۷۲
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح تولید پوشاک در روستاهای اردبیل

علی نظری شیخ‌احمد افزود: راه اندازی بخش پوشاک در روستا های این استان در قالب کارگاه‌های کوچک و متوسط با یک هزار و ۳۷۰ فرصت شغلی و ۶۶۸ میلیارد ریال تسهیلات با کارمزد ۹ درصد مد نظر قرارگرفته است .

وی گفت: بانک کشاورزی در حال امضای قرارداد عاملیت با صنایع کوچک است و به محض نهایی شدن مراحل اولیه برای اجرای طرح شروع می شود .

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گفت: پنج استان کشور در این طرح به عنوان پایلوت تولید پوشاک در نظر گرفته شده که در صورت تحقق شاهد رونق تولید و اشتغال در روستاها خواهیم بود .

نظری شیخ احمد تصریح کرد: در دولت تدبیر و امید حمایت و پشتیبانی از طرح ‌های صنعتی و تولیدی و اشتغالزایی افراد جویای کار مبنای کار قرار گرفته و در این زمینه رونق ‌بخشی به تولیدات داخلی با جدیت و اهتمام ویژه پیگیری می شود .

وی بیان کرد:امسال برای اشتغالزایی در شهرک های و نواحی صنعتی استان جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی با هدف کاهش نرخ بیکاری برنامه ریزی شده و تاکنون هم چندین نفر برای سرمایه‌گذاری در این شهرک ها اعلام آمادگی کردند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار